Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیمهای تراکتور تبریز و پرسپولیس صادر کرد.
به گزارش آریا به نقل از  سایت فدراسیون، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیمهای تراکتور تبریز و پرسپولیس صادر کرد.
رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:
در خصوص تخلف انتسابی به باشگاه تراکتور تبریز مبنی بر استفاده از شعارهای موهن از سوی تماشاگران منتسب به داور و تیم مقابل ( پرسپولیس) از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر کشور، با توجه به محتویات پرونده، گزارش داور مسابقه و نماینده فدراسیون و نیز نقض رای قبلی صادره این کمیته از سوی کمیته استیناف به لحاظ عدم امضا ذیل رای توسط رئیس و معاون وقت کمیته انضباطی، تخلف انتسابی به باشگاه مذکور محرز و مسلم تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس مستند به مواد 85 و 86 از مقررات انضباطی باشگاه تراکتور تبریز به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود. رای صادره ظرف مدت 7 روز در کمیته استیناف قابل تجدید نظر خواهی میباشد و تجدید نظر خواهی مانع از اجرای حکم صادره خواهد بود.
ضمنا در رابطه با اجرای رای تعلیقی موضوع دادنامه شماره 93 مورخ 7 اردیبهشت ماه 98 و با توجه به مفاد دادنامه شماره 51 مورخ 26 شهریورماه 98 کمیته استیناف که اجرای محکومیت تعلیقی همچون اجرای سایر تنبیهات در حوزه عمل کمیته انضباطی قرار گرفته شده است، بر اساس بند 4 ماده 103 مقررات انضباطی پس از تعیین تکلیف، قطعیت این رای عمل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد