Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، دیروز دوشنبه نامزدهای اسکار ۲۰۲۰ در مراسم نهاری که به میزبانی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی برگزار شد، شرکت کردند و یک عکس یادگاری گرفتند.

بونگ جون هو، گرتا گرویگ، رابرت دنیرو و برد پیت از جمله چهره‌هایی بودند که با بیشترین تشویق روبه رو شدند تا روی صحنه حاضر شوند و برای عکس آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارلیز ترون با مادرش و لئوناردو دی‌کاپریو با پدرش در مراسم حاضر شده بودند.

این مراسم با حضور دیوید روبین رییس اسکار شروع شد که با حضور روی صحنه از حاضران خواست تا به احترام کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی که روز یکشنبه در حادثه سقوط هلی‌کوپتر جان باخت، یک لحظه سکوت کنند.

برایانت دو سال پیش از مهمانان ضیافت سالانه نامزدهای اسکار بود و همان سال برای «بسکتبال عزیز» جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن سال را برد.

در این مراسم روبین گفت تنها ۱۷۴ روز است که رییس آکادمی شده و با طعنه افزود: خبری از استیضاح هم نبوده است.

حاضران یک دقیقه فرصت داشتند تا با خوانده شدن نامشان روی صحنه بروند و حضورشان را اعلام کنند.

در عکسی که گرفته شده آل‌پاچینو در مرکز جلوی دیگر نامزدها ایستاده است، برد پیت در سمت راست و رابرت دنیرو در سمت چپ تصویر.

مانند گلدن گلوب که میز غذا را با غذاهای صرفاً بر پایه سبزیجات تهیه دیده بود، و خواکین فینیکس از اسکار هم خواست همین کار را بکند، ۷۰ درصد ضیافت امسال از غداهای گیاهی تشکیل شده بود.

با این حال شماری از نامزدها در مراسم حضور نداشتند که خواکین فینیکس، مارگو رابی، آنتونیو باندراس، سیرشا رونان و اسکارلت جوهانسون از جمله آن‌ها بودند.

نود و دومین دوره جوایز اسکار ساعت ۵ بعدازظهر یکشنبه ۹ فوریه (بامداد دوشنبه ۲۱ بهمن به وقت ایران) در دالبی تیه‌تر هالیوود برگزار می‌شود. این مراسم به‌صورت زنده از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود.

کد خبر 4838438

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکار آکادمی اسکار بازیگر سینما سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر کنسرت موسیقی فیلم مستند سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما کارگردان تئاتر شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کار و کارگر از نخبگان و فعالان جامعه کارگری استان سمنان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بزرگ کارگران استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کارگران نخبه، کارگران نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه تولیدی کارگری نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در این مراسم که با حضور استاندار سمنان برگزار شد ۱۴ کارگری که به مناسب جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های فرزندآوری صاحب اولاد شده و یا ازدواج کرده بودند نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

علی نورانی با بیان اینکه در این همایش تشکل‌های کار و کارگری نیز دخیل بودند، بیان کرد: همایش تقدیر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری امروز با حضور ۱۸۰ نفر از جامعه کار و کارگری استان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم برخی دغدغه‌های کارگران از جمله بیمه، مسکن و… نیز مطرح شد.

کد خبر 6094588

دیگر خبرها

  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی