Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد ظهر سه‌شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه پویش جذب ۱۴ هزار حامی برای حمایت از سه هزار و ۵۰۰ کودک نیازمند در استان آغاز شد، اظهار داشت: درمجموع تاکنون ۱۲ هزار نفر در این پویش شرکت کردند که ۵۰ درصد از حامیان استان سمنان را کارمندان رسمی دستگاه‌های دولتی شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ۱۵ درصد کارمندان غیردولتی و ۳۵ درصد را سایر اقشارمردم استان هستند، خاطرنشان کرد: برای جذب حامی در ۳۴ اداره برنامه‌ریزی‌شده است که اقدامات خوبی تاکنون در راستای تکمیل این پویش انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۷۵ درصد حامیان استان سمنان حامی یک فرزند، ۲۰ درصد دو فرزند و پنج درصد حامی چند فرزند هستند، تأکید کرد: کارهای مشارکتی استان سمنان ظرفیت بالایی دارد و در سال جاری تمام سرفصل‌های مشارکت در استان سمنان رشد قابل‌توجهی داشتند.

مسعودیان راد بابیان اینکه ۷۵ درصد حامیان کودکان ایتام و محسنین و شفا ساکن استان سمنان هستند، گفت: علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی در اکثر سرفصل‌های زکات، اکرام، صدقات ۷۲ درصد افزایش میزان مشارکت را شاهد بودیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در سال جاری به‌جای مصرف و توزیع ۲۲۰ تن زکات سیب، این اقلام خوراکی به واحدهای فرآوری میوه واردشده است، تصریح کرد: ارزش اقتصادی این میوه افزایش پیداکرده که این مدل‌ها می‌تواند تحولی در راهبرد زکات خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست استاندار سمنان به پویش من یک حامی هستم (حمایت از ایتام) کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان پیوست.

کد خبر 4838541

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان کميته امداد سمنان حامی مالی مددجویان کمیته امداد بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است