Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست پیش از ظهر سه‌شنبه در سی و هشتمین جلسه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد خطاب به اعضای این کارگروه افزود: در این جلسات به اینکه فقط به ارائه گزارش و یک اظهار نظر جزئی اکتفا کنیم دردی را دوا نکردیم بلکه باید مبنای آماری که ارائه می‌شود مشخص باشد و هدف این جلسات باید رفع موانع تولید و تسهیل در ان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بانک‌های عامل باید در ارائه گزارش خود مبانی منطقی داشته باشند تا مشخص شود این بانک‌ها تا چه اندازه به اهداف کارگروه دست یافته‌اند.

استاندار قم اظهار داشت: پس از ارزیابی این گزارش‌ها، بانک‌هایی که در ارائه تسهیل و رفع موانع تولید وارد عمل شده‌اند تقدیر و تشویق خواهند شد ولی بانک‌هایی که خود موانعی را جلوی راه واحدهای تولیدی ایجاد کنند توبیخ می‌شوند.

وی تأکید کرد: باید طبق این گزارش‌هایی که ارائه می‌شود مشخص باشد تا چه میزان به اهداف خود رسیده و یا اینکه برای سال آینده چه اقدامی باید صورت پذیرد.

بانک‌های عامل گلوگاه موانع تولید

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم بانک‌های عامل در زمینه رفع موانع تولید و تسهیل امور واحدهای تولیدی، بیان کرد: در واقع بانک‌های عامل به عنوان گلوگاه رفع موانع تولید هستند که باید تفاوت‌ها را در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی در گزارش‌ها دیده شود و عملکرد بانک‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از شرکت‌های دانش بنیان استان قم افزود: در حاشیه بازدید از نمایشگاه «الکامپ» شرکت‌های دانش بنیان صاحب ایده و نوآوری مورد بازدید قرار گرفت که این شرکت‌ها نیاز به حمایت دارند و از معاون هماهنگی امور اقتصادی می‌خواهم با دعوت از این شرکت‌ها در استانداری و اختصاص یک زمان مناسب برای ارائه ایده‌ها از این شرکت‌ها حمایت و پشتیبانی شود.

گفتنی است، در این جلسه هرکدام از نمایندگان بانک‌های عامل استان ضمن ارائه گزارشی نسبت به عملکرد خود در زمینه ارائه تسهیلات و رفع موانع تولید مطالبی را بیان کردند.

کد خبر 4838559

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام سرمست استانداری قم رونق تولید بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود

استاندار مازندران با تاکید بر تعریف و تدوین برنامه‌های بخش کشاورزی استان براساس اطلس موجود، آن برنامه را رفع موانع تولیدکنندگان و شناسایی فرصت‌ها در این حوزه مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای سیاست‌گذاری توسعه بخش کشاورزی این استان با محوریت «تولید دام سبک و سنگین در راستای تأمین گوشت قرمز» کشاورزی را پایه و پیشران استان مازندران دانست و اظهار کرد: وظیفه دولت، تسهیل‌گری و مرتفع کردن مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است.

وی افزود: موانع پیش‌روی تولیدکننده باید مرتفع و کشاورزی در روستاها به درستی تقویت شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تولیدکنندگان حوزه کشاورزی برنامه‌های خود را مکتوب کنند تا برای آن تصمیم‌گیری و چاره‌اندیشی شود، در مورد واحدهای راکد در این استان عنوان کرد: این واحدها فرصت‌های مهم تولید هستند که باید به سرعت رفع موانع شده و با کمک بخش خصوصی به چرخه تولید باز گردند.

نوری ادامه داد: بسیاری از موانع موجود توسط جهاد کشاورزی مازندران شناسایی شد اما اقدام عملی آنچنان که باید صورت نگرفت، بنابراین در این بخش نیازمند اطلسی هستیم تا برنامه‌های خود را بر اساس اطلس موجود تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وقتی اطلس وجود داشته باشد، موانع برطرف و فرصت‌ها شناسایی و تقویت می‌شوند، اظهار داشت: نهادهایی زیر نظر مقام معظم رهبری هستند که می‌توانند به مردمی‌سازی این موضوع کمک کنند.

کد خبر 751337

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟