Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رقابت‌های انتخابی تیم ملی پاراتکواندو در فدراسیون تکواندو برگزار و ۸ هوگوپوش موفق شدند جواز حضور در اردو را کسب کنند. تاریخ انتشار: 13:07 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۲۰۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا، ۱۲ اسفندماه سال جاری در بیروت لبنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برهمین اساس رقابت‌های انتخابی تیم ملی پاراتکواندو، روز گذشته (دوشنبه - ۷ بهمن ماه) با حضور ۱۵ هوگوپوش در فدراسیون تکواندو برگزار و در نهایت ۸ هوگوپوش موفق شدند جواز حضور در اردو را کسب نمایند.

اسامی نفرات دعوت شده به این رقابت‌ها به شرح زیر است: مهدی پوررهنما - اصغر عزیزی - حامد حق شناس - مهدی بهرامی آذر - سعید صادقیان پور - سجاد جوانبخت - احمد نریمانی -علیرضا بخت

تمرینات ملی‌پوشان از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شده و هدایت این نفرات برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

تیم‌ملی تکواندو کشورمان در دوره قبل این رقابت‌ها مقتدرانه عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرد تا پنجمین کاپ قهرمانی قاره کهن در انحصار پاراتکواندوکاران ایرانی باقی بماند.

  بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در بیروت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو پاراتکواندو فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم