Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد ملایی صبح سه شنبه در نشست‌خبری اظهار کرد: کارگروه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی از اوایل دی‌ماه آغاز به کارکرده و برنامه‌های خود برای اجرا در دهه فجر را تدوین کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه سه هزار و ۱۰۱ برنامه توسط کارگروه‌های ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود، بیان‌کرد: از این تعداد ۸۷۵ برنامه در مرکز استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی ادامه‌داد: ۲۵۵ برنامه در فردوس، ۸۷ برنامه در زیرکوه، ۲۲۰ برنامه در طبس، ۲۸۶ برنامه در بشرویه، ۱۱۰ برنامه در خوسف، ۸۵ برنامه در نهبندان، ۲۰۰ برنامه در درمیان، ۳۷۰ برنامه قاین، ۳۵۵ برنامه در سربیشه و نیز ۲۵۸ برنامه در سرایان برگزار می‌شود.

وی گفت: مهمترین این برنامه‌ها، برگزاری مراسم ۱۲ بهمن در ۳۰ نقطه استان، غبارروبی گلزار شهدا در ۵۰۰ گلزار، نواختن گلبانگ انقلاب در دو هزار و ۷۰۰ مدرسه، ۸۰ یادواره شهدا، ۷۵ مورد نشست‌های تبیینی و برگزاری دو هزار و ۵۰۰ مسابقه ورزشی ۸۰ جشنواره علمی و قرآنی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مراسم ۱۲ بهمن ماه و سالگرد ورود امام (ره) نیز در بیرجند ساعت ۹ صبح در میدان امام (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام ادیانی رئیس محترم عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

ملایی با اشاره به اینکه همچنین صبح ۱۲ بهمن نیز دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی را داریم، یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب و شهید سلیمانی از موضوعات تبیینی دهه فجر است.

کد خبر 4838562

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیرجند بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای ۱۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از برگزاری بیش از 120 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

وی افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از 8 تا 14 اردیبهشت به نام هفته‌ عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است که به این مناسبت بیش از 120 برنامه ویژه در استان برگزار می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار استاد شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

تجلیل از 110 مربی عقیدتی سیاسی خراسان جنوبی

طاهری تصریح کرد: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از 110 مربی عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌ها این هفته است.

به گفته وی وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی سپاه، ترویج و تبیین اعتقادات تقویت بنیه معنوی سپاه و  بسیجیان است و شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که سال گذشته این دوره ها با حضور 5 هزار و 100 نفر برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 320 نفر از دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی