Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@16:39:56 GMT

آموزش اولویت اصلی انجمن سینمای جوانان است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۴۶۴۷

آموزش اولویت اصلی انجمن سینمای جوانان است

سعید پوراسماعیلی روز سه‎شنبه در بازدید از دفتر سینمای جوانان استان بوشهر افزود: هنرمندان مطرح کشور از دل انجمن سینمای جوانان برخاسته و به جامعه معرفی شدند.

وی بیان کرد: در دفترهای انجمن سینمای جوانان جایگاه مشاوره‌ای، تربیت صحیح و امتیاز ویژه انجمن سینمای جوان در حضور فیلمسازان حرفه‌ای و ارتباط موثر هنرجویان با سینمای حرفه‌ای باید مورد اهتمام جدی قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوراسماعیلی اظهار داشت: با هدف پرورش هنرمندان، آموزش و ایجاد فضایی کارگاهی در ساختار آموزشی دفترهای انجمن امری اجتناب ناپذیر است.

وی بیان کرد: انجمن سینمای جوانان در حمایت از هنرجوان نگاه حمایتی ویژه دارد و برای تحقق این مهم ساز و کار ویژه‎ای را ترسیم کرده‌است.

 در این نشست مربیان نیز از کمبودهای سخت افزاری موجود و ضرورت ایجاد انگیزه برای جذب و استمرار آموزشی هنرجویان در دفترها با معاونت فرهنگی و آموزش انجمن گفت وگو کردند.

پیش از این معاونت فرهنگی و آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران با حضور در شهر برازجان و شهرستان تنگستان از دفاتر این شهرها بازدید و با هنرمندان دیدار کرد.

برچسب‌ها بوشهر سعید پوراسماعیلی انجمن سینمای جوانان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انجمن سینمای جوانان ایران بوشهر انجمن سینمای جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی عصر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای تصریح کرد: فراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در سه بخش تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه‌ای و تئاتر کودک و نوجوان در استان خوزستان (طرح شهید آوینی) منتشر خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: اولویت‌های موضوعی آثار طبق سرفصل طرح شهید آوینی ضرورت افزایش جمعیت، خدمات پیشرفت نظام و خدمات خاص دولت انقلابی، نقش مقاومت در مقابله با استکبار، افشای فتنه ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی ادامه داد: آثار متقاضی توسط شورایی متشکل از نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و کارشناسان مجرب اداره کل فرهنگ و ارشاد استان که توسط معاون هنری این اداره کل معرفی می‌شوند، بررسی و انتخاب خواهند شد.

منادی اظهار کرد: در حوزه تئاتر کودک و نوجوان نیز نمایشنامه‌های نویسندگان بومی خوزستان که با در نظر گرفتن اولویت‌های موضوعی طرح شهید آوینی از شاخصه‌های بومی بهره برده باشند در اولویت پذیرش خواهد بود.

وی افزود: در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای اولویت با تولیدات جدید خوزستان خواهد بود و این آثار نباید قبلاً توسط هیچ گروهی اجرا شده باشد. تولید در قالب و گونه‌های مختلف نمایشی بلامانع است ولی ایده‌ها و شیوه‌های اجرایی خلاقانه و نو در اولویت پذیرش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به منظور عدالت در تخصیص منابع حمایتی، هر کارگردان یا نویسنده می‌تواند با یک اثر در این برنامه حمایتی شرکت کند.

کد خبر 6099692

دیگر خبرها

  • سهم انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی از نمایشگاه کتاب
  • سهم انجمن سینمای جوانان ایران از نمایشگاه کتاب
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • قدردانی کاظم نظری از هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم