Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:39:10 GMT

برگزاری اجتماع عظیم فاطمیون در حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۴۶۶۸

برگزاری اجتماع عظیم فاطمیون در حرم مطهر رضوی

اجتماع عظیم فاطمیون با شعار «دوباره با حضرت زهرا سلام‌الله علیها پیمان می‌بندیم» در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) اجتماع عظیم فاطمیون در حرم نورانی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

 

این برنامه از ساعت ۹ صبح فردا (چهارشنبه، ۹ بهمن‌ماه) با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل بیت (ع) آغاز می شود و سپس جمع عزاداران حرکت خود را به سمت حرم مطهر آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم رضوی محل تجمع عزاداران فاطمی است که برنامه با تلاوت قرآن آغاز و سخنرانی و مرثیه‌سرایی از دیگر آیتم‌های آن است.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما طرح ملی فهما دهه فجر روزنامه ایام فاطمیه مساجد اردبیل شهادت حضرت زهرا س اجتماع عزاداران حرم امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی

بی‌راه نیست که بگوییم نیت دست خالی نرفتن زائران از حرم سلطان خراسان سبب شد که خادمان رضوی در این سال‌ها با نوشیدنی دلچسبی در صحن‌ها از زائران پذیرایی کنند. حتماً شما هم وقتی خسته از کارهای روزانه یا تحمل رنج سفر، دو رکعت نماز زیارت خوانده‌اید و بعد از خواندن زیارت‌نامه‌ای سبکبال شده‌اید، دوست دارید گلویی تازه کنید و چه نوشیدنی بهتر از یک استکان چای داغ و خوش عطر آن هم با میزبانی بهترین بندگان خدا. حتی اگر اهل چای هم نباشید، شک نداریم که پاهایتان برای نوشیدن جرعه‌ای از خوان رحمت رضوی سست می‌شود. چای‌هایی که تهیه آن مثل گرفتن غذای حضرتی نیاز به طی مقدماتی ندارد. فقط کافی است چند دقیقه‌ای در کنار خیمه‌های سفید رنگ گوشه دنج یکی از صحن‌های کوثر، غدیر، باغ رضوان یا امام حسن مجتبی(ع) در چهار گوشه حرم مطهر، منتظر بمانید تا نوبت به شما شود و آرامش را سر بکشید.

این چایخانه‌ها روزانه پذیرای حضور زائران زیادی از شهرهای دور و نزدیک و همچنین مجاوران حضرت امام رضا(ع) هستند. در ادامه ویدیویی از حضور نجم‌الدین شریعتی مجری خوب یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون «سمت خدا» را می‌بینیم که مشغول ریختن چای و پذیرایی از زائران است.

زهره هاشمی

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی