Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@00:33:11 GMT

درآمدهای پارک حاشیه ای محقق نشد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۴۶۷۶

درآمدهای پارک حاشیه ای محقق نشد

هاشمی گفت: طرح پارک حاشیه ای از نظر اجرایی موفق بود اما درآمد مورد انتظار از اجرای این طرح محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «محسن هاشمی» در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز شورا رابط شورایاری منطقه 14 گزارشی از مسایل و چالش های پیش روی منطقه ارایه کرد و در ادامه اعضای شورای شهر نظرات پیشنهادی خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به تصویب لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه ای و پارک های عمومی شهرداری تهران گفت: پارک های حاشیه ای مسئله بسیار مهمی هستند که پیشنهاد می کنم رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر در این خصوص توضیحاتی دهد.

 

هاشمی در خصوص خبری مبنی بر اینکه بنیاد مستضعفان بخشی از پارک چیتگر را در اختیار قرار گرفته است، گفت: فکر نمی کنم خبر موثق باشد و این خبر انحرافی است چرا که زمین های پارک چیتگر قابلیت ساخت و ساز ندارد.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مخالفت اش با رزرو پارکینگ ها گفت: در خصوص پارکینگ های شهری مسئله عرضه و تقاضا مطرح است که با روش خاصی باید این عرضه و تقاضا متوازن شود؛ در صورتی که بخواهیم پارکینگ ها را رزرو کنیم، باعث ایجاد رانت شده و مافیا وارد قضیه می شود.

 

هاشمی توضیح داد: اگر عرضه بیشتر از تقاضا باشد، می توانیم موضوع رزرو پارکینگ را در دستور کار قرار دهیم اما در غیر این صورت باعث ایجاد مفسده خواهد شد.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پارک حاشیه ای نیز گفت: طرح پارک حاشیه ای که در یکی از مناطق تهران آغاز شده بود از نظر اجرایی موفق بود اما از نظر ریالی دچار مشکل شد و درآمدهای مورد انتظار محقق نشد.

 

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما فهما رویداد ملی فهما محسن هاشمی شورای شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پارک کردن موتور در مقابل پله‌های ورودی ایستگاه متروی میدان ولیعصر(عج) تهران در دسترسی شهروندان از این پله‌ها اختلال ایجاد کرده و باعث تعجب افراد بسیاری شده است؛ برخی شهروندان می‎‌گویند این اولین‌بار نیست که در مقابل این پله‌ها موتور پارک می‌شود.

کد خبر 846575 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران باران مترو تهران

دیگر خبرها

  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است