Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست پیشین اسپرز از تصمیم خود برای انتقال به اسپانیا و بازی کردن در اتلتیکو بسیار راضی است. 

طرفداری- کایرن تریپیر، مدافع انگلیسی باشگاه اتلتیکو مادرید، در مصاحبه اخیر خود در مورد زندگی در اسپانیا، کار کردن با دیگو سیمئونه و عملکرد خارق العاده لیورپول صحبت کرده است.

به گزارش BBC، این بازیکن 29 ساله که تابستان گذشته با امضای قراردادی سه ساله و در ازای 20 میلیون پوند از تاتنهام به اتلتیکو مادرید پیوست، در شرح تجربه زندگی کردن در اسپانیا گفته است:

شگفت انگیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسرم و دو فرزندم، بیشترین اهمیت را برای من دارند. جایی پیدا کردم تا آن‌ها در آن احساس راحتی کنند و حالا زندگی برای من خیلی راحت‌تر شده است. تقریبا اسپانیایی را فرا گرفته‌ام. البته بیشتر از این که بتوانم حرف بزنم، می‌توانم بفهمم. قرار نیست یک روزه آن را یاد بگیرم ولی برای این فرایند هیجان زده هستم. شرایط نسبت به انگلیس متفاوت است. در اینجا حتی مسئول تدارکات ورزشگاه هم تو را در آغوش می‌گیرد. برخلاف انگلیس، اگر کسی بازی نکند، دائما در حال شوخی و خنده است و به خاطر مدیریت منابع انسانی، هیچ دلخوری پیش نمی‌آید. 

روخی بلانکوس زیر نظر سیمئونه عملکرد درخشانی داشته و از سال 2011 به یک عنوان قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در کوپا دل ری و دو قهرمانی در لیگ اروپا دست یافته است.

فکر می‌کنم همه می‌دانند سیمئونه چقدر خوب است و کنار زمین با چه تعصبی کار می‌کند. او باورنکردنی است و من فرصت یادگیری از او را دارم. او را «آقا» صدا می‌کنم که معادل اسپانیایی «رییس» است. آیا سیمئونه بهترین سرمربی دنیا است؟ پاسخ این سوال شخصا برای من بله است. بازیکنی که زیر نظر او بازی کند، می‌فهمد چقدر مربی خوبی است. البته که مربیان خوبی مثل (یورگن) کلوپ، (پپ) گواردیولا... و شان دایچ داریم ولی قطعا سیمئونه هم در آن بالاها جا دارد. سرمربی برنلی (دایچ) مربی خیلی خوبی است. 

اتلتی در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهد رفت. تریپیر درباره حریف تیمش افزود:

بازی کردن در اینجا این فرصت را به من داده است تا تقریبا تمامی مسابقات لیگ برتر را تماشا کنم. بسیاری از بازی‌های لیورپول را تماشا کرده‌ام و دیدم که طی دو سال و نیم اخیر تا چه حد خوب کار کرده‌اند. نگاهی به بازیکنانی که خریده‌اند و سرمربی تیم، پیشرفت آن‌ها را نشان می‌دهد. آن‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌ و به دو فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرده‌اند. امسال که فوق العاده کار کرده‌اند و برتری مطلق آن‌ها در لیگی پر فشار مثل لیگ برتر نشان می‌دهد یورگن کلوپ چه عملکرد خوبی داشته است.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم

تنها توافق فاینورد باقی مانده تا آرنه اسلوت جایگزین یورگن کلوپ شود.

طرفداری | لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما آنها ابتدا باید فاینورد را راضی کنند.

لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داده است. آرنه اسلوت اما در مصاحبه با ESPN از علاقه‌اش برای هدایت لیورپول گفته است.

دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم، تصمیم من مشخص است. فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند، منتظرم ببینم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. من مطمئن هستم و منتظر خواهم بود تا باشگاه‌ها به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟