Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از آغاز مجدد فعالیت قطار گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد.

سید امین قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: متاسفانه اوایل سال ۹۸ با سیل مواجه شدیم، معضلی که آسیب‌های بسیاری برای مردم به‌دنبال داشت و خساراتی به گردشگری و برنامه‌ریزی گردشگران نوروزی وارد کرد و آمار مسافران لرستان کم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طراحی یک اپلیکیشن گردشگری به منظور اطلاع‌رسانی از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، امکانات زیرساختی مثل اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌ها، درمانگاه‌ها و غیره را در دستور کار قرار داده‌ایم.

قاسمی گفت: حدود ۱۱ کمیته به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در استان تشکیل خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: همواره هتل‌های استان یک ماه پیش از آغاز تعطیلات نوروزی تکمیل و رزرو می‌شود و برای برنامه‌ریزی بهتر، دستگاه‌های اجرایی مکان‌های قابل استفاده برای اسکان را به ما اعلام کنند.

وی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که امسال در تعطیلات نوروز رشد گردشگران را نسبت به سنوات قبل داشته باشیم و باید امکانات و شرایط لازم برای ماندگاری بیشتر آنان فراهم شود.

قاسمی یادآور شد: امسال در ایام‌الله دهه فجر قطار گردشگری لرستان مجددا پس از چند ماه توقف، فعالیت خواهد کرد و حرکت دوم این قطار اسفند ماه خواهد بود و در ایام نوروز همه روزه برنامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری قطار گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳