Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

ایرلاین‌های مختلف در سراسر جهان تصمیمات جدیدی را در راستای مقابله با انتشار و شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا اتخاذ کرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، هم زمان با انتشار گسترده و شیوع ویروس خطرناک و کشنده موسوم به کروناویروس در چین که تا این لحظه در چین منجر به کشته شدن حدود ۱۰۶ نفر شده و بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ نفر را نیز در شهر و کشورهای مختلف مبتلا کرده است،  بسیاری از شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان تمهیداتی را در راستای مقابله با ویروس کرونا اندیشیده و تصمیمات متعددی را اتخاذ کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال شرکت بریتیش ایرویز (British Airways)، ایرلاین حامل پرچم کشور بریتانیا که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی فعال در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده است که علاوه بر لغو پرواز به شهر ووهان چین که مرکز شیوع این ویروس کشنده بوده است، اقدامات دیگری را نیز انجام داده است که از جمله مهم ترین آنها امکان جابجایی زمان و مکان پرواز بدون اخذ هزینه جداگانه، بازگشت هزینه بلیت و همچنین به تعویق انداختن زمان سفر برای مسافرانی است که قصد سفر و عزیمت به چین و نواحی شرق آسیا (همچون هنگ کنگ) را داشته اند.

شرکت بریتیش ایرویز در این خصوص با انتشار بیانیه ای نوشت: از آنجایی که ویروس کشنده وخطرناک کرونا در چین شیوع گسترده ای پیدا کرده است، ما به منظور حفظ جان مسافران و مشتریان خود این امکان را به آنها می دهیم که تا ۲۳ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی، سفرهای خود را به چین و مناطق شرق آسیا لغو کنند و هزینه بلیت خود را به صورت کامل بازپس بگیرند.

همچنین ایرلاین کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific) که شرکت هواپیمایی حامل پرچم هنگ کنگ است و یکی از بزرگترین ایرلاین های فعال در شرق آسیا به شمار می رود، از تمامی کارکنان، کارمندان و خدمه پروازی خود خواسته که به منظور جلوگیری از ابتلا به این ویروس، از ماسک های مخصوص استفاده کنند.

بر اساس گزارش وب سایت های businesstraveller و simpleflying، بسیاری دیگر از ایرلاین های فعال در کشورهای مختلف جهان نیز در اقداماتی مشابه، پروازهای خود را به چین و نواحی پرخطر نزدیک به این کشور به طور موقت لغو کرده و از تمامی مسافران خود درخواست کرده اند که از سفرهای غیرضروری به این مناطق خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا شرکت بریتیش ایرویز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان

آفتاب‌‌نیوز :

مطالعه‌ای که به تازگی توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز در بلومبرگ انجام شده، نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در افراد مسن با شدت بالای کم‌شنوایی بیشتر است، اما این احتمال در بین کسانی که از سمعک استفاده می‌کنند پایین‌تر است.

نتایج حاصل از این مطالعات (روی بیش از ۲۴۰۰ سالمند)، بیانگر این است که کاهش شنوایی ممکن است عاملی در افزایش خطر زوال عقل باشد و بر همین اساس، درمان کم‌شنوایی می‌تواند خطر زوال عقل را کاهش دهد. کاهش شنوایی یک مسئله حیاتی در زمینه سلامت عمومی است و این خطرِ روبه‌رشد که کاهش شنوایی ممکن است با خطر زوال عقل مرتبط باشد]، میلیون‌ها نفر را در جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این مطالعه، ۲۴۱۳ نفر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که حدود نیمی از آن‌ها بالای ۸۰ سال داشتند و طی همین بررسی‌ها ارتباط واضحی بین شدت کم‌شنوایی و زوال عقل در آن‌ها مشاهده شد؛ شیوع زوال عقل در میان شرکت‌کنندگان با کم شنوایی متوسط تا شدید، ۶۱ درصد بیشتر از شرکت‌کنندگانی بود که شنوایی نرمال داشتند. شیوع زوال عقل در ۸۵۳ شرکت‌کننده کم‌شنوا که از سمعک استفاده می‌کردند نیز تا ۳۲ درصد کمتر بود.

چگونگی ارتباط کم شنوایی با زوال عقل هنوز به طور قطع مشخص نیست، اما نتایج این تحقیقات به مجموعه اطلاعاتی که حاصل از بررسی ارتباط جرئی بین کم‌شنوایی و زوال عقل است، اضافه می‌کند.

امید بر این است که به تدریج، اطلاعات کامل‌تری از تأثیر کم‌شنوایی بر عملکرد شناختی و زوال عقل در سالمندان حاصل شود و داده‌های موجود در این زمینه تکامل یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا