Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب مجیدی عکاس سینما که سال گذشته در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران سیمرغ بلورین بهترین عکس سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را برای فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی دریافت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه در سال جاری هیچکدام از آثاری که در آن همکاری داشته‌ام، اکران عمومی نشده است، نمی‌توانم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه یکی از قوانین شرکت در بخش مسابقه تبلیغات این است که فیلم مورد نظر در ایران اکران عمومی شود، بیان کرد: از میان فیلم‌هایی که عکاسی کرده‌ام تعداد ۹ فیلم وجود دارد که همه آن‌ها مراحل پست پروداکشن خود را پشت سرگذاشته‌اند و آماده نمایش هستند و حتی اکران‌های جشنواره‌ای داخلی و خارجی هم داشته‌اند، اما متاسفانه بدلایل مختلف اکران عمومی نشده‌اند.

این عکاس سینما توضیح داد: از جمله این آثار می‌توان به فیلم‌هایی چون «مروارید»، «توچال»، «بن بست وثوق»، «بنفشه آفریقایی»، «موج اف‌ام ردیف ۴۸»، «جمشیدیه»، و دو فیلم منتخب فستیوال فیلم ونیز شامل «ناپدید شدن» و «همچنان که می‌مردم» اشاره کرد.

وی ادامه داد: هرکدام از این آثار فضاهای دراماتیک متنوع و خوبی داشتند و عکس‌های خوبی نیز گرفته شده که متاسفانه امکان شرکت برای هیچ‌کدام از آثار در بخش مواد تبلیغاتی جشنواره امسال وجود ندارد.

این هنرمند سینما توضیح داد: در سال جاری نیز تعدادی فیلم سینمایی کار کردم که مهمترین آن‌ها «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد بود که متاسفانه و با کمال تعجب به جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرد.

مجیدی در پایان گفت: در حال حاضر نیز در پروژه «شِلتر هفت» به کارگردانی سیاوش سرمدی حضور دارم و که این فیلم نیز در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور ندارد. و همچنین مشغول عکاسی فیلم «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی هستم.

کد خبر 4828306 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر عکاسی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر کنسرت موسیقی فیلم مستند سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما کارگردان تئاتر شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد