Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۱۱۰ عنوان شامل ۲ هزار مورد برنامه توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سرهنگ پاسدار تقی نجمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: توطئه‌های مختلف ایادی آمریکا علیه ایران اگر در هر کشوری انجام می‌شد قطعا موجب سقوط کشور و نظام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: امروز هیمنه آمریکا در منطقه و جهان شکسته و زمینه اضمحلال این کشور فراهم شده است. وضعیت فعلی کشور با قبل از انقلاب گویای پیشرفت‌ها است و روشنگری در مورد شرایط جامعه وظیفه رسانه بوده و باید شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای عموم مردم تبیین شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: رسانه‌ها باید به بحث لزوم پرشور بودن راهپیمایی و نیز انتخابات دوم اسفند پرداخت کنند.

وی، در مورد برنامه‌های اجرایی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کمیته بسیج که با مسئولیت سپاه شهداء تشکیل شده، گفت: ۱۱۰ عنوان برنامه داریم که با احتساب اجرا در تمام رده‌ها به بیش از ۲ هزار مورد می‌رسد.

سرهنگ نجمی، بیان داشت: افتتاح ۳۰ مورد پروژه‌های عمرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، نشست‌های تبیینی و عقیدتی، طرح «هر جهادگر، یک خدمت» با حضور ۴۱ گروه جهادی در مناطق محروم، همایش «زن تمدن‌ساز»، برگزاری یادواره‌های شهدا در تمام رده‌ها و نیز برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره‌های بومی و محلی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در طوب دهه فجر است.

وی، عنوان کرد: برگزاری کرسی تلاوت، تشکیل میز خدمت در طول دهه فجر، حضور سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه با لباس مصوب و نیز اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر در ۷۷ مهد قرآنی بسیج از دیگر برنامه‌هایی است که توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به مرحله اجرا درمی‌آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، برگزاری میقات صالحین در محل میعادگاه‌های نماز جمعه، همایش علمای اهل سنت و نیز اعزام ۴۱ گروه پزشکی به مناطق محروم استان را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد و گفت: در طول دهه فجر مراسم اختتامیه جشنواره رهاورد سرزمین نور با محوریت راهیان نور شمالغرب برگزار می‌شود که از میان ۱۱ هزار اثر و دلنوشته رسیده به دبیرخانه، از حدود ۸۰ اثر تجلیل می‌شود.

وی، در پایان با اشاره به میزبانی از زائران ۱۴ استان در راهیان نور شمالغرب، بیان داشت: در این زمینه بیش از ۳۵۰ هزار نفر از یادمان‌های آذربایجان‌غربی بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه جانبه راه‌های استان گفت: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم که به موازات آن، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه در هر گوشه از این استان شاهد برپایی کارگاه‌های عمرانی مسکن و راه هستیم افزود: درحال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راه سازی در دست اجرا است، که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.: 

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص‌های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وحود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیر‌های این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محور‌هایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

مقام ارشد اجرایی استان می گوید: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

در پایان این مراسم سکان مدیریت راه وشهرسازی آذربایجان غربی به رسول عطایی رسید و از خدمات سید محسن حمزه‌لو تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب