Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دانش آموزان دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه ورامین روز سه‌شنبه با حضور در حسینیه سیدالشهداء سپاه پاسداران منطقه ورامین، با بدرقه مسئولان شهرستان عازم سرزمین های عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.
فرمانده سپاه ناحیه ورامین در این مراسم گفت: همزمانی برگزاری اردوهای راهیان نور با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان و آینده سازان ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرگرد پاسدار سعید تاجیک افزود: اردوهای راهیان نور، اقدامی فرهنگی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهات در جامعه و خنثی کننده شبیخون فرهنگی استکبار جهانی است.
وی اظهار کرد: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس باعث تعمیق شناخت ارزش های این دوران شده و جوانان و آینده سازان نظام را بیش از پیش با رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام آشنا می سازد.
وی اظهار داشت: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی فرهنگی، به مدت ۴ روز در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب غرب کشور حضور داشته و ضمن بازدید از مناطق مختلف عملیاتی، در برنامه‌های فرهنگی نیز شرکت می‌کنند.
بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در مدارس ورامین مشغول به تحصیل می باشند.

برچسب‌ها دفاع مقدس راهیان نور ورامین دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس راهیان نور ورامین دانش آموزان دفاع مقدس راهیان نور ورامین دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...