Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید حق بیمه بیمه ایران در رشته بیمه های اموال شامل بیمه های مهندسی ، انرژی و آتش سوزی ‏در 9 ماه امسال نسبت به سال 97 معادل 29 درصد افزایش نشان می دهد.‏

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سید سلیم بصام مدیرکل بیمه های اموال بیمه ایران بااعلام این ‏خبر اظهار داشت: باتوجه به بخشنامه بیمه مرکزی مقرر شد آمار عملکرد رشته بیمه های انرژی در سال 98 ‏از دو رشته مهندسی (ریسکهای در حال ساخت) و آتش سوزی ( بخش بهره برداری ) تفکیک شوند و این ‏پروژه از سوی بیمه ایران کاملاً عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصام با اشاره به افزایش تولید حق بیمه بیمه های اموال بیمه ایران به بیش از 10 هزار میلیارد ریال، ‏نسبت خسارت مجموع این رشته های سه گانه را معادل 14درصد اعلام کرد که در مقایسه با سال قبل 9 ‏درصد کاهش نشان می دهد.‏

مدیرکل بیمه های اموال بیمه ایران افزود: بنابراین، عملکرد این رشته ها در عین افزایش پرتفوی، رویکرد اعمال مدیریت ریسک در پذیرش و ‏صدور بیمه نامه ها در بیمه ایران را نیز موفقیت آمیز کرده است.‏

دبیر کنسرسیوم بیمه های انرژی بیمه ایران اضافه کرد: با هماهنگی هایی که با بیمه گذاران حوزه انرژی ‏‏(نفت ـ گاز ـ پتروشیمی) به عمل آوردیم ، شرکتهای ارزیاب ریسک در این حوزه فعال تر و ‏ارزش سرمایه های مورد بیمه، با کارشناسی مجدد و ارزش گذاری لازم روزآمد خواهند شد. بدین ترتیب از ‏تضییع سرمایه های ملی کشور در صورت بروز خسارت ها جلوگیری می شود.

وی از جمله مهم ترین برنامه های آتی شرکت را خلق محصولات نوین بیمه ای در بخش بیمه های ‏آتش سوزی در جهت جبران بخشی از زیانهای ناشی از حوادث طبیعی و توسعه این نوع بیمه نامه ها ‏به منظور حمایت از عامه مردم ایران و محافظت در برابر حوادث غیرمترقبه اعلام داشت. ‏

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان

داریوش حسن‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین تغییرات افت مربوط به دشت ازنا-الیگودرز با حدود ۱.۱متر افتِ سطح آب وکسری مخزن حدود ۲۱.۲میلیون مترمکعب در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ماه سال گذشته است.

وی بیان کرد: براساس آماربرداری دوره سوم منابع انتخابی، شبکه بهینه سنجش آب زیرزمینی توسط ۱۰ هزار و ۲۲۱ دهنه چشمه با خروجی سالانه حدود ۹۰۲ میلیون مترمکعب و ۱۶۶۳ رشته قنات با خروجی سالانه حدود ۸۰ میلیون مترمکعب و چاه‌های بهره برداری حدود ۷۰۲ میلیون مترمکعب از منابع آب زیرزمینی در سال تخلیه می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان در خصوص وضعیت منابع آب زیر زمینی استان گفت: متوسط سطح آب زیرزمینی محدوده‌های بیلان استان در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ماه سال گذشته حدود ۰.۳متر افزایش داشته است که معادل حجمی حدود ۱۱ میلیون متر مکعب است.

حسن‌نژاد بیان کرد:حجم افزایش سطح آب‌های زیرزمینی در حوضه کرخه در اسفند ماه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ۲۱.۸ میلیون مترمکعب است و بیشترین افزایش در حوضه کرخه در همین زمان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن مربوط به دشت کوهدشت با حدود ۱.۳ متر افزایش سطح آب و افزایش مخزن حدود۷.۳ میلیون متر مکعب است.

وی با اشاره به اینکه کمترین حجم بارندگی‌ها در اسفند ماه سال آبی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در محدوده ازنا-الیگودرز اتفاق افتاده است، افزود: حجم افت در حوضه کارون بزرگ حدود ۳۳ میلیون مترمکعب بوده و بیشترین تغییرات افت در این حوضه مربوط به دشت ازنا-الیگودرز با حدود ۱.۱متر افتِ سطح آب و کسری مخزن حدود ۲۱.۲میلیون متر مکعب در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ماه سال قبل از آن است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان