Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، ۵ تجمع عزاداران فاطمی در روز چهارشنبه ۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، ۵ تجمع عزاداران فاطمی در روز چهارشنبه ۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

* میدان هفت تیر

براساس این گزارش، اولین مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح این روز با عنوان اجتماع بزرگ هیأت‌های عاشورایی فاطمی و یادبود شهدای مقاومت با حضور منصور ارضی، محمود کریمی، سعید حدادیان، حسین سازور و احمد نیکبختیان در میدان هفت‌تیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* میدان فاطمی

همچنین از ساعت ۱۲ این روز نیز تجمع عزاداران فاطمی با سخنرانی آیت‌الله کاظم صدیقی و مدیحه‌سرایی محسن طاهری، عبدالرضا هلالی، امین مقدم، روح‌الله بهمنی و محمدحسین حدادیان در میدان فاطمی (جهاد) برگزار می‌شود. این مراسم همراه با اقامه نماز ظهر و عصر خواهد بود.

* میدان امام خمینی (ره)

سومین مراسم در شهر تهران نیز بدرقه فاطمه به همت هیأت الرضا(ع) خواهد بود که با حرکت دسته‌عزاداری از ساعت ۱۳:۳۰ از میدان فردوسی آغاز می‌شود و تا میدان امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، با تجمع عزاداران در میدان امام خمینی(ره) از ساعت ۱۵حجت‌الاسلام ماندگاری سخنرانی خواهد داشت و حسین سیب‌سرخی، عبدالرضا هلالی و حمید علیمی مدیحه‌سرایی خواهند کرد.

* بقعه شیخ صدوق

در شهرری نیز اجتماع عظیم هیأت‌های مذهبی این شهرستان ، روز چهارشنبه ۹ بهمن‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان سخنرانی خواهد داشت و محمد نبوی و امیر نعمیمی مدیحه‌سرایی می‌کنند.

این مراسم در  بقعه شیخ صدوق (ره) واقع در شهرری، سه‌راه ورامین، خیابان ابن بابویه(ره) برگزار می‌شود.

* میدان شهرری

براساس این گزارش، از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان شهرری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) تجمع بزرگ بانوان فاطمی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی شهادت عزاداران فاطمی تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره وضعیت هوای پایتخت در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده‌ها در روز جمعه، هفتم اردیبهشت بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و از این رو هوا در وضعیت زرد رنگ و قابل قبول توصیف شده است.

روز گذشته نیز شاخص آلاینده‌ها بر روی عدد ۸۷ قرار داشت و هوا قابل قبول بود.

اما با این حال کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد.

همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه ۱۷ با نشان دادن شاخص ۱۵۸ و ۱۵۳ نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

ایستگاه شهرک سرچشمه در منطقه ۲۲، با نشان دادن شاخص ۴۱ نشان می‌دهد که هوا فقط در این نقطه تهران پاک است.

دیگر خبرها

  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان