Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:57:10 GMT

برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در حوادث حمل‌ونقل

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۵۸۵۶

برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در حوادث حمل‌ونقل

به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی امروز سه شنبه در گفتگو با رسانه ها از برگزاری دوره تخصصی پایه جستجو و نجات در حوادث حمل ونقل (جاده) خبر داد و گفت: این دوره به مدت یک هفته با حضور ۳۰ نفر فراگیر از شعب سراسر استان به میزبانی شهرستان کوهدشت برگزار شد.

وی به سرفصل‌های تدریس شده در این دوره اشاره کرد و افزود: اجرای مانور عملیاتی، ایمنی، ارزیابی و مدیریت سوانح، اصول جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای، آشنایی با تجهیزات جستجو و نجات در حوادث حمل ونقل، دستیابی و رهاسازی مصدوم و حمل مصدوم از سرفصل‌های دوره جستجو و نجات در جاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در برگزاری این چنین دوره‌هایی اهتمام ویژه دارد تا بتوان با پرورش نجاتگران متخصص کمک به افراد گرفتار شده در کمترین زمان انجام شود.

رضایی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره افزایش توان علمی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران برای مقابله با حوادث احتمالی است.

وی گفت: در پایان دوره پس از برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی، برای قبول شدگان گواهی دوره ۵۴ ساعته صادر خواهد شد.

کد خبر 4838681

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان برگزاری دوره آموزشی بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین ایلام شهرکرد انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: هر روز ۲۵۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر، مردمی و گروه‌های جهادی عملیات جستجو را در زمین و هوا انجام می‌دهند.

قاسم غریب آبادی به گمانه زنی‌های غیرتخصصی در فضای مجازی اشاره کرد و از مردم خواست اخبار این رویداد را فقط از کانال‌های رسمی مثل رسانه ملی و پایگاه خبری هلال احمر دنبال کنند.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت مفقود شد و به رغم جستجو‌های گسترده و مستمر، تا کنون اثری از او نیست.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی