Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدیان از برگزاری همایش «رهروان یاس نبوی» همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ۴ امامزاده خبر داد.

حجت الاسلام « حسین مهدیان »، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان  درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان عنوان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف با روز چهارشنبه نهم بهمن ماه، همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان ساعت 15 و 30 دقیقه در 4 امامزاده سطح استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این مراسم در بندرعباس در محل امامزاده سیدکامل(ع) ،رودان امامزاده سید سلطان محمد(ع) پیرچوگان ،حاجی آباد امامزاده سید محمد و امیرنظام الدین(ع) و نیز در قشم امامزاده سید مظفر(ع) است.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از برگزاری اجتماع بزرگ رهروان یاس نبوی در 36 بقعه متبرکه استان هم خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجتماع‌ها همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور بانوان ولایی استان در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران برگزار می‌شود.

 


مهدیان  با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: به همین مناسبت طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با سراسر کشور در 36 بقعه متبرکه استان هرمزگان در حال اجراست.

 


وی گفت: با توجه به دستورالعمل سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای ارائه خدمت به محرومین و انفاق نیابتی از حضرت زهرا سلام الله علیها، بسته‌های غذایی، شامل مواد غذایی ضروری زندگی برای یک ماه، تهیه و در قالب یک سبد غذایی، به نام تبرکات فاطمی، در ایام اجرای سوگواره یاس نبوی به مستمندان پیرامون بقاع متبرکه اهدا می‌شود.

 


وی با بیان اینکه مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه در قالب طرح سوگواره یاس نبوی از هفتم تا دوازدهم بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان امامزادگان شاخص استان برگزار می شود، افزود: در قالب طرح سوگواره یاس نبوی، برپایی چادرهای خیمه‌های معرفت، پاسخ گویی به سئوالات شرعی و احکام و مشاوره وقف صورت می گیرد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد مسجد رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد همایش رهروان یاس نبوی هرمزگان بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم