Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اغاز پروژه تاریخ شفاهی ورزش هندبال کشورمان و همچنین تجلیل از استاد علی محمد امیر تاش پدر هندبال ایران، امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم اغاز پروژه تاریخ شفاهی ورزش هندبال کشورمان و همچنین تجلیل از استاد علی محمد امیر تاش پدر هندبال ایران، امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم که حسن رنگرز مدیر موزه ملی ورزش ، بهروز منتقمی مشاور ریاست کمیته ملی المپیک و تعدادی از پیشکسوتان ورزش هندبال کشورمان در ان حضور داشتند  حسن رنگرز طی سخنانی کوتاهی گفت :افتخار داریم که امروز میزبان استاد گرانقدر علی محمد امیر تاش هستیم  فردی که در کنار مدیریت ورزشی به همه ما درس اخلاق را اموخت  و وجود ایشان در صحنه ورزش کشور همواره به عنوان یک غنیمت با ارزش به حساب میاید .

در ادامه مراسم سپس سعید صادقی مقدم  مسئول پیگیری پروژ تاریخ شفاهی ورزش هندبال کشور  با تشکر از کمیته ملی المپیک و حسن رنگرز مدید موزه ملی ورزش بخاطر برگزاری مراسم فوق ، اظهار امیدواری کرد  که پروژه تاریخ شفاهی هندبال به سرانجامی قابل قبول و با ازرزش برسد.حسین داریا از پیشکسوتان قدیمی  ورزش هندبال دیگر سخنران این مراسم بود که از استاد امیر تاش به عنوان  فردی یاد کرد که درس انسان بودن و انسانیت را در کنار ورزش به همگان اموخته است . مراسم فوق سپس  با سخنرانی استاد امیر تاش ادامه یافت .

وی در ابتدا به بحث "کسوت" در ورزش اشاره کرد و گفت : کسوت را فرد برای خود نمیسازد بلکه دیگران برای او در نظر گرفته و به همین دلیل به وی احترام میگذارند . برنامه پروژه تاریخ ورزش ایران و همچنین تجلیل از پیشکسوتان ،باعث ایجاد انگیزه بیشتری در جوانان شده و انها را به کسب افتخارات بیشتری برای ورزش کشور ترغیب میکند .

داریا در پایان سخنان خود با تاکید بر فروتنی و انضباط به عنوان دو عامل مهم و تعیین کننده در ورز ش ،از کمیته ملی المپیک و مدیر موزه ملی ورزش بخاطر برگزری مراسم قدردانی کرد .

در پایان این مراسم   پس از  اهدا هدایایی به رسم یادبود به استاد امیرتاش ، حاضرین در این نشست از موزه ملی ورزش بازدید کرده  و مقرر شد با اهدا مدالها و کاپ ها و مستندات ورزش هندبال  خود به موزه ملی ورزش، در ارتقا محتوایی بخش هندبال موزه تلاش  و همکاری کنند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت. مراسم تشییع پیکر او امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران رسانه ملی و جمعی از دوستان این هنرمند در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

 پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این مراسم گفت: چند جمله‌ای از باب وظیفه درباره یک همکار و استاد می‌گویم. تک تک همکارانی که در این جلسه حضور دارند، شهادت می‌دهند که غیر از بزرگی و فروتنی از او ندیده‌اند. او در کنار حرفه خود و تسلط بر کار ورزشی استاد بزرگمردی و تواضع بود.

وی افزود: شاید اسکویی اصلاً درخواستی برای شخص خودش نداشت و هر آنچه بود درخواست برای کار حرفه‌ای بود. استاد اسکویی همانطور که از صدای جوانش برمی آمد مصداق نشاط و سرزندگی بود. از آنجا که آنچه که باقی می‌ماند صداست صدای او همیشه جاودان خواهد بود.

رئییس رسانه ملی عنوان کرد: اسکویی در ۸۵ سالگی برنامه سال تحویل زنده رادیو ورزش را اجرا کرد و حتی وقتی روی تخت بیمارستان بود باز هم امیدوار بود و به ما امید داد و می‌گفت من ورزشکارم نگران نباشید. نماز اولش هیچ گاه ترک نشد و در کنار همکاران جوان علی رغم پیشکسوتی با تواضع کار می‌کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد