Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@01:32:21 GMT

شرکت ۷ لرستانی در مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۶۶۷۸

شرکت ۷ لرستانی در مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ هفت لرستانی در مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه شرکت دارند.

به گزارش ایكنا از لرستان، مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه از روز چهارشنبه، نهم بهمن‌ماه در سالن اجتماعات هتل شیراز آغاز به‌کار می‌کند که از استان لرستان هفت نفر از منتخبان مرحله استانی این مسابقات شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع این هفت نفر سه نفر از جمله محمد بهرامی، علی شکری و مصطفی نعمتی در بخش آقایان و به ترتیب در رشته‌های قرائت قرآن، قرائت زیر شانزده سال و حفظ کل شرکت دارند و چهار نفر نیز در بخش بانوان شرکت دارند.

بنا بر این گزارش، بانوان لرستانی شرکت‌کننده در این مسابقات عبارت‌ از زهرا قاسمیان در رشته حفظ موضوعی، زلیخا سجادی در رشته قرائت تحقیق، فاطمه عربی در رشته قرائت ترتیل و سامره حبیبی نیز در رشته حفظ موضوعی هستند.

یادآور می‏‌شود، این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و كل قرآن‌ كریم، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم و حفظ موضوعی قرآن‌ كریم برگزار می‌شود. در این مسابقات 16 داور به قضاوت خواهند پرداخت كه 8 نفر داور در بخش بانوان و 8 نفر داور در بخش آقایان در رشته‌های مختلف حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی