Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکرالله بهرامی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قضایی نیروهای مسلح استان ایلام اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی نقشی موثر و آگاهی بخش برای نیروهای مسلح در کاهش و ارتکاب جرم دارند.

وی افزود: وقوع جرم در بین نیروهای مسلح با توجه به اشراف آنها به ماهیت جرائم و برگزاری کارگاه های آموزشی بسیار کمتر از سایر دستگاه ها و نهادهای دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: اگر در بین نیروهای مسلح که حافظ امنیت و برقرار کننده عدالت هستند جرمی حادث شود به علت اهمیت موضوع بادقت بیشتری مورد رسیدگی قرار می گیرد.

بهرامی یادآور شد: بر اساس اصل ۱۷۲ قانون اساسی ماهیت اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح پیشگیری از وقوع جرم در بین آنهاست که باید نیروهای مسلح بیش از سایر دستگاه کاهش وقوع جرم داشته باشند.

در آیین تودیع و معارفه مدیران جدید و سابق قضایی نیروهای مسلح عباس گوهری به جای روشنایی منصوب شد.

روشنایی بیش از سه سال عهده دار مدیریت اداره کل قضایی نیروهای مسلح استان ایلام بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 پیشگیری از وقوع جرم تودیع و معارفه جرم قانون اساسی نیروهای مسلح قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند