Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله امینی‌فر در نشست خبری اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج که ظهر امروز در ساختمان بسیج سازندگی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر، اولین و بزرگترین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج استان خراسان رضوی، از دهم بهمن ماه در مشهد آغاز می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی افزود: در سطح کشور هزار و ۶۰۰ نفر در این رویداد تولید محتوا شرکت کردند که تعداد ۱۰۰ نفر از خراسان رضوی در این رویداد شرکت دارند که از این تعداد ۲۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رویداد در سه حوزه بازی‌های موبایلی، اپلیکیشن و پویانمایی برگزار می‌شود که تعداد ۳۰ نفر در قسمت اپلیکیشن، ۴۸ نفر در پویانمایی و ۱۵ تیم در بازی‌های موبایلی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

امینی‌فر با اشاره به اینکه افتتاحیه این برنامه پنجشنبه دهم بهمن ماه در مشهد برگزار می‌شود، بیان کرد: رویداد به این صورت خواهد بود که از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه دهم بهمن ماه کار تولید محتوا، توسط تیم‌ها به طور شبانه روزی انجام شده و در پایان ۴۸ ساعت باید تحویل داوران داده شود.

وی در خصوص محورهای این رویداد ابراز کرد: شرکت کنندگان در حوزه اپلیکیشن، با محور شهدای مقاومت بوده و در بخش پویانمایی با کلیدواژه «باید قوی باشیم» به تولید محتوا خواهند پرداخت. در حوزه نرم افزار و بازی‌های موبایلی ها محور مورد نظر رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی افزود: پس از اتمام رویداد در ۱۲ بهمن، گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی با حضور بیش از سه هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد و محورهای تقویت کشور در حوزه سایبری در این گردهمایی بررسی می‌شود. مهمانان ویژه این گردهمایی سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و مؤمن نسب، سرپرست تیم نسخه اندروید ایرانی هستند.

امینی فر در ادامه بیان کرد: در این رویداد از اولین نسخه اندروید ایرانی رونمایی خواهد شد. هم‌چنین بخش‌های مختلفی که کاربران فعال فضای مجازی که طی یک سال گذشته موفق به جذب مخاطب شدند، معرفی شده و شاخص‌ترین کاربر فضای مجازی از دید مخاطبان و داوران برنامه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تفاوت این رویداد، با سایر رویدادهای مشابه، برگزاری همزمان آن در ۳۲ نقطه کشور است، افزود: تاکنون ۳۰ استان آن را برگزار کرده و خراسان رضوی سی و یکمین استان است، مرحله کشوری اواخر بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر به این مرحله دست خواهند یافت.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که تیم‌های برتر چگونه می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند، گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته، سعی داریم تا تیم‌های برتر از تسهیلات مجموعه‌های مختلفی مثل پارک علم و فناوری برای ارائه محصولات خوب به بازار بهره‌مند شوند.

کد خبر 4838661

منبع: مهر

کلیدواژه: فضای مجازی بسیج مشهد بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای

اکبر قنبرپور مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در سفر اخیرشان به کرمانشاه حامل خبر‌های خوبی در حوزه دیجیتال برای استان کرمانشاه بود.

اول اینکه اجرای دو پروژه عمده در حوزه اقتصاد دیجیتال استان کرمانشاه و به‌ویژه شهر کرمانشاه دنبال خواهد کرد که یکی از این پروژه‌ها ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال بوده و شامل تجهیز دو مرکز نوآوری در پارک فناوری استان و دانشگاه رازی است.

 قنبرپور برنامه‌ در دست پیگیری بودن توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در استان و آغاز فعالیت در حوزه دانش‌آموزی و هم در بعد تربیت نیروی متخصص کاری در استان کرمانشاه را خبر خوب دیگرش در سفر به استان برای دنبال کردن بررسی میزان پیشرفت این برنامه‌ها بود.

مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اولین مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای در پارک فناوری کرمانشاه از ماه آینده با ۲۰ تیم راه‌اندازی و فراهم شدن آمادگی لازم برای اینکه این تیم‌ها تا پایان سال به ۵۰ تیم افزایش پیدا کند و در صورت لزوم مراکز دیگری برای توسعه این صنعت ایجاد شود خبر خوب سومش به مردم کرمانشاه بود.

خبر خوب دیگر در جریان این سفر به پیگیری ایجاد یک شهرک اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه بود که قرار است شعبه‌ای از پارک توسعه فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال را که تحت عنوان پارک فاوا در استان فعالیت کند و در آینده تبدیل به یک پردیس علم و فناوری شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود