Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفند ماه سال جاری با انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،تاریخ اعزام این دسته از مشمولان از یکم به چهارم اسفند ماه تغییر کرده است.

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در مورد اهمیت مقوله  انتخابات مجلس شورای اسلامی که فرمودند :" انتخابات می تواند عرصه ظهور و بروز وحدت ،عقلانیت و شعور ملی باشد"، اظهار  کرد: انتخابات حقیقت عظیمی است که حضور مردم را در صحنه نشان می دهد و یکی از عرصه های نمایش همبستگی است که آحاد مردم با حضور پرشور خود می توانند لایق ترین افراد را به عنوان نماینده خود در عرصه های تصمیم گیری کشور انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به  همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان در اسفند ماه سال جاری با یازدهمین دوره انتخابات  نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور حضور پرشور جوانان در انتخابات، تاریخ اعزام به خدمت این دسته از مشمولان را از یکم به چهارم اسفندماه تغییر داده است.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: مشمولان فارغ التحصیل مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال جاری هستند ،می بایست روز یکشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری، در محل و ساعتی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح تعیین شده حضور یابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مشمولان سربازی سازمان وظيفه عمومي انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد گفت: بنا به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی، به شهروندان توصیه می‌شود، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، به دلیل امکان وقوع سیل از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، طی این مدت خودداری کنند.

وی افزود: بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی، بخش وسیعی از کشور و از جمله استان کرمان تا پایان هفته جاری تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار می‌گیرد که پیامد آن بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل در این مناطق خواهد بود.

ایزدی تصریح کرد: هر چند مردم و مسئولان از آمادگی بیشتری برای اقدامات پیشگیرانه برخوردار هستند، اما وضعیت برخی از مناطق بخش یزدان آباد به گونه‌ای است که واهمه بروز خسارت بر اماکن و زیرساخت‌ها همچنان وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری، بخشداری، شهرداری، راهداری، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و جهادکشاورزی برای مقابله با خسارت احتمالی، تخلیه هموطنان از نواحی حادثه‌خیز مانند بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو