Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین در کیش ، برنامه ریزی هایی از اواخر سال گذشته تاکنون با تاکید مهندس مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران ، آب و خدمات انجام شده که با تامین ظرفیت های اجرایی از طریق برگزاری مناقصات و عقد قرارداد جدید، میزان اجرای عملیات آسفالت، ترمیم وبهسازی ازسالیانه 100 هزار مترمربع به 300 هزار مترمربع افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جزیره کیش دارای 5 ونیم میلیون مترمربع سطح آسفالت در معابر است که با توجه به عمر مفید ده ساله برای این روکش، هر سال حدود 550 هزار متر مربع از این سطوح باید مورد بهسازی، ترمیم یا روکش مجدد آسفالت قرار گیرد.
با توجه به مغفول ماندن این موضوع طی سالهای گذشته، دستیابی به وضعیت مطلوب در انجام عملیات بهسازی، ترمیم یا روکش آسفالت، یکی از برنامه های اصلی  شرکت عمران ، آب و خدمات کیش بوده که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
گفتنی است مسئولان معاونت فنی وعمرانی شرکت عمران، آب وخدمات منطقه آزاد کیش بر اساس برداشت میدانی و با تدوین فهرستی از خیابان ها، معابر وکوچه ها،همچنین  اولویت بندی معابر براساس وضعیت موجود هر منطقه و درجه آنها ، عملیات اجرای آسفالت ، ترمیم و بهسازی را دردستور کار دارد و با استفاده از مصالح با کیفیت و روش های جدید برای رفع مشکلات معابر کیش تلاش می کنند.

۴۶

کد خبر 1346819

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز