Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازیکنان پرسپولیس به شدت نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود شاکی هستند و مدیرعامل جدید علیرغم وعده‌های جذابی که داده تا به امروز نتوانسته به خوبی انتظارات را در این بخش برآورده کند.

بازیکنان پرسپولیس که طی فصل گذشته علیرغم انتقادات عجیبی که از ایرج عرب دارند، موفق به دریافتی مناسبی شده بودند و برخی بازیکنان این تیم نیز با دریافتی میلیاردی در ابتدای فصل اقدام به تمدید قرارداد کرده‌اند، طی این روزها اما با تغییرات صورت گرفته در مدیریت باشگاه با ایده آل خود برای دریافت مطالبات فاصله گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافتی قطره چکانی و چند درصدی برای تیمی که مدعی اصلی قهرمانی این فصل محسوب می‌شود و نیم فصل را نیز با صدرنشینی خاتمه داده، نتوانسته آنها را به رضایت مدنظرشان برساند.

در این بین اما از باشگاه پرسپولیس خبر عجیبی به گوش می‌رسد؛ در روزهای اعتراض بازیکنان به جذب آنتونی استوکس که بعد از مذاکرات طولانی مدت و دریافت پیش پرداخت قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد و طی تمام این روزها باشگاه به خواسته بازیکنان برای پرداخت مطالبات پاسخی جز وعده و وعید نداده بود، شنیده می‌شود یکی از بازیکنان ستاره و ملی پوش این تیم حتی بیش از مبلغ توافق شده از باشگاه دریافتی داشته است. موضوعی که سکوت این بازیکن را طی روزهای اخیر به موضوع مطالبات را هم در پی داشته و در جمع دیگر معترضین قرار نگرفته است. اعتراض بازیکنان دیگر به این هم‌تیمی درباره سکوتش نسبت به مطالبات در نهایت مشخص کرده که او 30 درصد بیش از قراردادش نیز دریافتی داشته و که این موضوع مربوط به اشتباه بخش مالی و اداری باشگاه بوده که دو پرداختی پیاپی برای او داشته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی سیدجلال حسینی احمد نوراللهی محمد انصاری کمال کامیابی نیا علیرضا بیرانوند علی علیپور وحید امیری شجاع خلیل زاده محمد نادری مشکلات مالی پرسپولیس سیامک نعمتی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان