Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان با جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری این کشور در جوزجان دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار درباره اوضاع امنیتی شمال و شمال شرق افغانستان و همچنین اختلافات سیاسی بر سر اعلام نتایج انتخابات بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستم پس از این دیدار به رسانه ها گفت که با حمدالله محب درباره انتخابات گفتگو کرده و بر جستجوی راه حل سیاسی برای اعلام نتایج انتخابات تاکید کرده است.

قابل ذکر است که دوستم در انتخابات ریاست جمهوری اخیر افغانستان از تیم ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله حمایت کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمدالله محب انتخابات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود

فرماندار کرمانشاه از آغاز به کار فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از بامداد سیزدهم اردیبهشت‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کرمانشاه برای تعیین دو کرسی باقیمانده به مرحله دوم کشیده شده و رأی‌گیری برای تعیین این دو کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام می‌شود.

وی افزود: این چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا آقایان «جهانبخش امینی» با کد انتخاباتی ۱۱، «ابراهیم رحیمی زنگنه» با کد ۲۲، «فضل‌الله رنجبر» با کد ۳۳ و «عبدالرضا مصری» با کد ۴۴ در این دوره از انتخابات حضور دارند و از امروز از طریق فرآیند رسمی در روزنامه‌ها، فضای مجازی و رسانه‌ها شعب اخذ رأی به اطلاع عموم خواهد رسید و در سطح شهر نیز این اطلاع‌رسانی را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازه زمانی تبلیغات از ساعت صفر بامداد سیزدهم اردیبهشت تا ۸:۰۰ روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت است که شهروندان می‌توانند از این فرصت برای انتخاب نماینده‌ای شایسته حداکثر استفاده را داشته باشند.

آمویی ادامه داد: با توجه به اینکه کدها نسبت به دور اول دو رقمی شده و از هشت حوزه انتخاباتی که در کشور امسال به صورت الکترونیکی است، یکی از آن حوزه کرمانشاه است که دستگاه‌های اخذ رأی آن به‌صورت مکانیزه مستقر شده و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

وی گفت: با هدف آشنایی بیشتر رأی‌دهندگان با نحوه رأی دادن به صورت الکترونیک، کلیپ‌های آموزشی چگونگی شرکت در انتخابات تولید و در شبکه‌های مجازی پخش شده است که هم‌وطنان می‌توانند با استفاده از آن نحوه کار کردن با دستگاه‌های مکانیزه را فرا بگیرند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم در دور دوم نیز همچون مرحله اول شاهد حضور پرشور مردم متعهد و غیور کرمانشاه در صحنه انتخابات مجلس باشیم، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات و دو کرسی باقی‌مانده در مجموع برای شهر کرمانشاه مؤثر خواهد بود.

کد خبر 749750

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان