Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@05:36:38 GMT

عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در «آب بر»

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۷۲۷۶

عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در «آب بر»

کانون خبرنگاران نبأ ــ هیئت رزمندگان اسلام شهرستان طارم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری در شهر آب بر، برگزار می‌کند. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هیئت رزمندگان اسلام شهرستان طارم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری در شهر آب بر، مرکز این شهرستان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارادتمندان و عاشقان بانوی دو عالم در سوگ آن حضرت با دسته‌روی از مقابل میدان امام‌ علی(ع) تا مصلی نماز جعه شهر آب بر، به عزاداری می‌پردازند و در ادامه از سخنرانی حجت‌‌الاسلام امیری، رئیس دادگستری شهرستان طارم بهره‌مند می‌شوند.
مرتضی قاسمی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: عزاداری شهادت حضرت زهرا آب بر ایکنا کانون نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این مراسم هم اکنون با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا بویژه همسر شهید محمد منتظر قائم تنها شهید این حادثه، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اجرای سرود حماسی استکبارستیزی، خاطره گویی شاهدان عینی این حادثه، بازدید از محل سقوط بالگرد‌ها از جمله ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده این مراسم است.

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس