Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی افغانستان اعلام کرد که تا پایان هفته جاری برخی تصمیم های مهم اعلام خواهد شد.

محمد قاسم الیاسی، سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان گفت: کارهای کمیسیون شکایات پیشرفت خوبی داشته است و تا پایان این هفته، موضوعات بزرگ روی میز دبیران قرار می‌گیرد و شاهد برخی تصمیم های مهم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد ابطال ۳۰۰ هزار رای جنجال برانگیز تاکید کرد که بررسی‌ها در این مورد ادامه دارد و تاکنون نهایی نشده است.

مسئولان کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان همچنین افزودند که تصمیم درباره بازشماری آرای بیش از ۲۵۰۰ محل تاکنون نهایی نیست.

قابل ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در تاریخ ۶ میزان/ مهر برگزار شد، اما تاکنون نتایج نهایی آن اعلام نشده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون شکایات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد

بران استرومن در آستانه بازگشت به مسابقات است.

به روزرسانی جدیدی از سوی WWE در رابطه با بازگشت بران استرومن به مسابقات منتشر شد.

طرفداری | آخرین حضور هیولای دنیای کشتی کچ در رینگ WWE به می پارسال برمی‌گردد. او سپس تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز را ناحیه گردن قرار گرفت. امروز WWE در اطلاعیه‌ای مهم خبر از حضور بران استرومن در درفت هفته آینده داد. اگرچه درفت سالیانه WWE از اسمکدان جمعه شب آغاز خواهد شد، اما نام بران استرومن در میان سوپراستارهایی قرار دارد که در اپیزود ماندی نایت راو هفته آینده تکلیف درفت آنها مشخص خواهد شد. استرومن پیش از مصدومیت خود تگ تیم محبوبی را با ریکوشی تشکیل داده بود. نام ریکوشی نیز به عنوان بخشی از درفت اسمکدان این هفته به چشم می‌خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • بازگشت حدود ۸۵۰ شخصیت‌ به افغانستان
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد