Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان از پایان جلسه هیات مدیره با اسکوچیچ خبر داد و گفت: هنوز هیچ نتیجه ایی قطعی نیست و منتظر پاسخ اسکوچیچ هستیم.

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبر نگار برنا اظهار کرد: دقایقی قبل جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه با سرمربی کروات تیم صنعت نفت به پایان رسید و هر دو طرف شرایط ادامه همکاری خود را به اطلاع هم رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با  بیان اینکه هنوز هیچ چیز قطعی نیست، گفت: دراگان اسکوچیچ در پایان این نشست اعلام کرد که طی ساعات آینده نظر نهایی خود را در خصوص ادامه همکاری با باشگاه اعلام می کند.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت در خصوص نظر هیات مدیره در خصوص ادامه همکاری این سرمربی، افزود: قطعا نظر این باشگاه بر ادامه همکاری آقای اسکوچیچ با صنعت نفت است و به همین خاطر همه اعضای هیات مدیره باشگاه از تهران در ابادان مستقر شده اند و تا نتیجه قطعی در آبادان هستند.

عیسی زاده در پایان افزود: تمام تلاش هیات مدیره بر دوری تیم از حاشیه و ادامه همکاری با اسکوچیچ است و امیدواریم که در کمترین زمان ممکن مسایل حل شود و به شرایط خوب خود همچون نیم فصل اول باز گردیم.

لازم به ذکر است که دراگان اسکوچیچ در پایان دیدار بازیکنانش با تیم نفت مسجدسلیمان، در رختکن با بازیکنان روبوسی و خداحافظی کرده بود.

هر چند برخی راسانه ها خبر از استعفا و خروج این سرمربی کروات از ایران داده بودند اما حقیقت غیز ار این بود و اسکوچیچ هم تا این لحظه در آبادان ساکن است و استعفای کتبی خود را به باشگاه ارایه نکرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکوچیچ هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان عیسی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد

به گزارش همشهری آنلاین در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا ژیرونا در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ بارسلونا را شکست داد تا با این نتیجه قهرمانی رئال مادرید قطعی شود.

در این دیدار آندرئاس کریستنسن و روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی برای بارسلونا گلزنی کردند و آرتم دووبیک، کریستین پورتو دو بار و میگوئل گوتیرز برای ژیرونای شگفتی ساز گلزنی کردند.

به این ترتیب رئال مادرید چند هفته زودتر قهرمانی در لالیگا را به دست آورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی پیش از این دیدار با ۳ گل براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو موفق به شکست کادیس شدند.

به این ترتیب رئال مادرید با هدایت کارلو انچلوتی به قهرمانی در لالیگا رسید.

این سی و ششمین قهرمانی رئال در تاریخ لالیگا محسوب می شود.

رئال مادرید باید این هفته در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خانه پذیرای بایرن باشد و می تواند با صعود به دیدار نهایی، هفته رویایی داشته باشد.

کد خبر 849216 برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها