Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:26:08 GMT

۷۴۸ پروژه در ایام فجر در استان قزوین افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۷۹۳۲

۷۴۸ پروژه در ایام فجر در استان قزوین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه به مناسبت دهه مبارک فجر به همراه معاونان عمرانی، اقتصادی و سیاسی امنیتی استانداری در نشست با خبرنگاران در خصوص طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر گزارشی ارائه کرد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست از تلاش رسانه‌ها تشکر کرد و گفت: از نقدهای سازنده و کسانی که عملکردهای دولت را منتشر کردند تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همه مسائل و مشکلاتی که جمهوری اسلامی با آن مواجه است با لطف الهی به یک نقطه رسیده ایم که نقطه اوج است و امیدواریم پشت هر سختی گشایش باشد.

استاندار قزوین یادآور شد در این ۴۰ سال کارهای بزرگی شده و با این که در جنگ بودیم از دهه ۸۹ مسیر توسعه را طی کرده ایم و در گذشته هم کارهای بزرگی شکل گرفته و در کنار جنگ کارهای مهمی در سازندگی انجام شده است.

جمالی پور یادآور شد: شاخص‌های اقتصادی و سرمایه گذاری اقتصادی در استان بخوبی شکل گرفته و در دهه فجر همواره طرح‌های زیادی افتتاح می‌شود و امسال هم با همه تنگناها کارهای خوبی در حوزه عمرانی استان رخ داده که موجب مباهات مردم است که نشان می‌دهد در شرایط سخت تحریم‌ها می‌توان گام‌های مؤثری برداشت.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی نیازمند وحدت و انسجام هستیم و این روند باید تداوم یابد که با شناخت چالش‌ها و فرصت‌ها باید برای تعالی استان گام برداریم.

افتتاح ۷۴۸ طرح در دهه فجر

جمالی پور افزود: در دهه فجر امسال در امور زیربنایی، اجتماعی و فرهنگی ۹۶۵ میلیارد تومان پروژه در قالب ۷۴۸ طرح افتتاح می‌شود.

استاندار قزوین یادآور شد: با افتتاح طرح‌های یاد شده برای ۳۲۲۶ نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص طرح‌های شاخص امسال هم گفت: ۱۱ طرح صنعتی، افتتاح ۴۲۵ مسکن مهر، گازرسانی به ۱۰۰ روستا، افتتاح ساختمان شرکت گاز، نیروگاه دو مگاواتی در کهک، بهره برداری از ۶۳۴ مسکن روستایی، اجرای دو هزار هکتار آبیاری نوین و پست برق ۶۳ کیلووات از جمله طرح‌های مهم است.

استاندار قزوین تصریح کرد: امسال ۳۱۱ پروژه توسط بخش دولتی، تعداد ۳۴۲ پروژه توسط بخش خصوصی و ۹۸ طرح به صورت مشارکتی اجرایی شده است.

جمالی پور در این مصاحبه که بیش از ۳ ساعت طول کشید به سوالات مختلف خبرنگاران هم پاسخ گفت.

کد خبر 4838843

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین دهه فجر بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی