Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: همزمان با آغاز رقابت‌های ریاست جمهوری، ترامپ نیازمند یک پروپاگاندای انتخاباتی است لذا قصد دارد مسئله شکست خورده طرح معامله قرن را دوباره احیا کند، طرحی که به نظر می رسد پیش از آنکه متولد شود ،مرده است. حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تصمیم ترامپ برای بهره برداری از طرح معامله قرن در چند روز آینده گفت: طرح معامله قرن جزیی از تعهدات ترامپ نسبت به لابی صهیونیستی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت قطعی رژیم صهیونیستی توسط ترامپ در سال ۲۰۱۸ و واکنش‌های گسترده‌ای که نسبت به این ادعا مطرح شد گفت: پس از این ادعا انتفاضه مسالمت آمیزی تحت عنوان "انتفاضه بازگشت در سرزمین‌های اشغالی"، آغاز شد و این نشان می‌دهد ملت فلسطین نسبت به هر تحرکی که قدرت‌های استعمارگر بخواهند مسئله فلسطین را به حاشیه ببرند حساس هستند.

هانی زاده با اشاره به کلید خوردن طرح معامله قرن در همان شرایط گفت: رژیم صهیونیستی با این فضا سعی کرد به بخش‌های وسیعی از کرانه غربی و نوار غزه دست پیدا کند و شهرک‌های یهودی نشین را گسترش دهد فلذا طرح معامله قرن با حساسیت بالایی مطرح شد به گونه‌ای که ملت فلسطین آن طرح را رد کردند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: براساس گزارشات واصله این روز‌ها بناست بیت المقدس پایتخت رژیم صهیونیستی نام بگیرد و منطقه ابولیس به عنوان پایتخت انتخاب شود و براین اساس همه فلسطینیان از شرق بیت المقدس اخراج خواهند شد و یک دولت بدون وزارت دفاع و اسلحه در کرانه غربی نوار غزه به اسم فلسطینیان، اما زیر نظر اسرائیل تاسیس شود که در واقع همان تشکیلات خودگران خواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس این سناریو ملت فلسطین با طرح معامله قرن مخالف است و این نشان می‌دهد که همزمان با آغاز رقابت‌های ریاست جمهوری، ترامپ نیازمند یک پروپاگاندای انتخاباتی است لذا قصد دارد مسئله شکست خورده طرح معامله قرن را دوباره احیا کند؛ که قطعا مجددا با شکست مواجه خواهد شد، چون بسیاری از کشور‌های منطقه این طرح را مردود می‌دانند بنابراین طرح معامله قرن پیش از آنکه متولد شود ،مرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هانی زاده معامله قرن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه اینها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

منبع: تسنیم

tags # اسرائیل ، سپاه سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل