Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیار راستگو روز سه شنبه در جلسه کمیسیون ورزش استان، با اشاره به اتفاقات مسابقه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار کرد: امروز معاندان کشور و نظام به دنبال سوءاستفاده از حرکت‌های هنجارشکنانه هستند و کسانی که چنین حرکت‌های را انجام می‌دهند دانسته یا ندانسته وحدت و انسجام مردم را مورد هدف قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این‌که ایران اسلامی، متشکل از قومیت‌های مختلف است، افزود: ورزش، عرصه جوانمردی و صلح و دوستی است و شایسته نیست که در میدان های ورزشی شاهد حرکت‌های تفرقه‌آمیز و اختلاف‌افکن باشیم.

راستگو از پیگیری جدی مسوولان استان برای برخورد قاطع مراجع قضایی با عوامل توهین به قومیت‌ها در میادین ورزشی خبر داد و از وزارت ورزش و جوانان نیز خواست تا از حضور هنجارشکنان در ورزشگاه‌ها جلوگیری کند.

وی همچنین با قدردانی از هواداران واقعی تیم تراکتور، از آنان خواست تا همانند گذشته، اجازه سوء استفاده را به معاندان و بدخواهان ندهند.

در این نشست که تعدادی از مسوولان اجرایی استان و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور و هیأت فوتبال در آن حضور داشتند، گزارشی از اتفاقات مسابقه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس ارائه و پس از بررسی ابعاد مختلف آن، مقرر شد هر یک از دستگاه‌های مرتبط، پیگیری‌های لازم برای برخورد با عوامل توهین کننده را به طور جدی و قاطع انجام دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ایران اسلامی پرسپولیس فوتبال ورزشگاه آزادی وزارت ورزش و جوانان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

سرمربی موقت تراکتور تبریز از کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری شب گذشته (سه‌شنبه) پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتور تبریز، به‌عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل منصوب شد.

مطهری که از اردیبهشت 1402 روی نیمکت تیم ملی نشست و در جام ملت‌های آسیا 2023 نیز در جمع دستیاران امیر قلعه‌نویی قرار داشت، به همکاری خود با این تیم پایان داده است.

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

سرمربی موقت تراکتور سابقه سرمربیگری نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن