Web Analytics Made Easy - Statcounter

مژگان خانلو گفت: در جلسه مورخ ۰۷/۱۱/۱۳۹۸ کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و در ضمن بررسی تبصره (۱۴) لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، با تصمیم نمایندگان محترم مقرر شد یارانه نقدی موضوع ماده (۷) قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مصوب سال ۱۳۸۸ و یارانه طرح حمایت معیشتی خانوار‌ها ناشی از اجرای طرح مدیریت سوخت، به تمامی مشمولین دریافت یارانه نقدی (یعنی ۷۸ میلیون نفر) پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در لایحه پیشنهادی دولت به جهت تفاوت جامعه هدف طرح‌های مذکور و تفاوت مبانی پرداخت بر اساس فرد و خانوار و با عنایت به اقدامات انجام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص برآورد شاخص‌های بهره‌مندی خانوار‌ها از طرح حمایت معیشتی خانوار‌ها و شناسایی مشمولین طرح و با هدف پرداخت هدفمند منابع حاصله به خانوار‌های مشمول و همچنین مدیریت زمانبندی پرداخت‌ها در فواصل مشخصی از همدیگر در یک ماه، اعتبارات طرح‌های مذکور به صورت جداگانه پیش‌بینی شده بود.

به گفته این مقام مسئول، با تصمیم یادشده که با مخالفت نمایندگان دولت در کمیسیون تلفیق نیز مواجه بود، حدود ۱۸ میلیون نفر که بر اساس شاخص‌های محاسباتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول دریافت یارانه حمایت معیشتی خانوار‌ها نیستند، در فهرست دریافت‌کنندگان قرار می‌گیرند.

وی افزود، لذا با توجه به رشد ۲۰ درصد یارانه خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تصمیم یادشده به منزله تعدیل سرجمع یارانه پرداختی به هر فرد در مقایسه با سال جاری خواهد بود.

سخنگوی ستاد بودجه گفت: لذا انعکاس خبر مذکور با عنوان «افزایش یارانه نقدی در سال ۱۳۹۹ به رقم ۷۲ هزار تومان در ماه به ازای هر نفر» باید به این صورت تصحیح شود که مجموع پرداخت یارانه از محل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، اعم از نقدی و حمایت معیشتی خانوارها، در سال ۱۳۹۹ حدود ۷۲ هزار تومان به ازای هر فرد خواهد بود که به جهت افزایش مشمولین نسبت به سال جاری، سرانه پرداختی یارانه کمتر از سال جاری خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یارانه 72 هزار تومانی سخنگوی ستاد بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گردهمایی کارشناسان فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز کشور در سالن اجتماعات فرمانداری کاشان گفت: ۸۰ هزار مسجد در محلات قدیم و تعدادی در مناطق نوساز کشور متراکم شده است.
سید احمد زرهانی با اشاره به اینکه امکانات ملی در کشور بسیار زیاد است از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان برای ستاد اقامه نماز خبر داد و افزود: استانداران، مدیران کل و روسا باید در صف اول نماز قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • طرح فجرانه کالابرگ تا جمعه تمدید شد
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است