Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم؛ یک دختربچه گلفروش، شب گذشته در خیابان‌های شهرری توسط سگ‌های خیابانی به شدت مجروح شد و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر تحت نظر پزشکان قرار دارد.

رضا حضرتی، عکاس و فعال اجتماعی که عکس دلخراش این دختربچه 7 ساله را در اختیار تسنیم قرار داد، می‌گوید: مطلع شدم که یک کودک کار شب گذشته در حال فروختن گل در یکی از معابر شهرری تهران مورد حمله گروهی از سگ‌های خیابانی قرار گرفته و از ناحیه سر، گردن، کتف، کمر و پا دچار جراحت‌های شدید و در پی آن توسط مردم به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه می‌دهد:  این دختربچه هفت ساله پس از آنکه تحت عمل جراحی اولیه قرار گرفت، اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر بستری است.

حضرتی با بیان اینکه سگ‌ها هنگام تشکیل گروه، به‌ویژه در شب‌ها بر اساس غریزه و طبیعتشان به شدت رفتار تهاجمی به خود می‌گیرند، می‌گوید: شهرداری‌ها و مسئولان شهری که موظف به جمع‌آوری و انتقالشان به پناهگاه‌های مجاز اقدام کنند، اکنون باید پاسخگو باشند.

این فعال اجتماعی از دوستداران حیوانات می‌خواهد از غذارسانی غیراصولی، احساسی و بدون برنامه به سگ‌های بدون ولگرد و خیابان که تنها به افزایش لجام‌گسیخته جمعیت آنها منجر می‌شود و نهایتا چنین حوادث ناگواری را رقم می‌زند خودداری کنند.

وی در پایان با ابراز تاسف از بی‌توجهی مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های نظارتی به معضل کودکان کار می‌گوید: متاسفانه این قربانیان بی‌گناه تا جایی مورد غلفت قرار گرفته‌اند که سوء استفاده از آنها و حضورشان در معابر دیگر به امری عادی بدل شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.او مثالی هم زد و گفت:«مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب چون نمی توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می شوم.درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899411

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • افشاگری خیابانی روی آنتن: چینی‌ها جا زدند!
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد