Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:54:15 GMT

موندو: دو بازیکن بارسلونا در آستانه جدایی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۶۷۰

موندو: دو بازیکن بارسلونا در آستانه جدایی

کارلس پرز و موسی واگه در تمرین امروز بارسلونا حضور نداشتند تا شایعات جدایی شان قوت بگیرد.

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا خود را برای بازی مقابل لگانس در یک هشتم نهایی کوپا دل ری آماده می کند. دیداری که پنجشنبه شب در نوکمپ برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

در تمرین امروز بارسلونا که بازیکنانی از تیم دوم نیز در آن حضور داشتند، موسی واگه و کارلس پرز غایب بودند و طبق اعلام مسئولان باشگاه، به صورت اختصاصی تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچکدام مصدوم نیستند ولی چون در آستانه جدایی از بارسا قرار دارند، ترجیح بر این شد که برای دوری از ریسک مصدومیت، امروز تمرین نکنند.

کارلس پرز چند روز است که با رم در حال مذاکره است و اخیرا مورد توجه والنسیا نیز قرار گرفته. بارسا حاضر است با 13 میلیون یورو او را به فروش برساند ولی هنوز انتقال او قطعی نشده است.

 

موسی واگه مدافع راست سنگالی نیز که مورد توجه کیکه سین قرار ندارد، از سه باشگاه نیس، تورینو و والنسیا پیشنهاد دارد و ایجنت او در حال بررسی آنهاست. واگه سال گذشته برای تیم دوم بارسا بازی می کرد ولی از امسال وارد فهرست تیم اول شد.

او در دوران ارنستو والورده هم کمتر شانسی برای حضور در فهرست 18 نفره پیدا می کرد. سرجی روبرتو و سمدو انتخاب اول کادر فنی بارسا برای دفاع راست محسوب می شوند و بارسا تمایل دارد تا واگه را به باشگاهی دیگر انتقال دهد. 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین امروز شنبه پرسپولیس در حالی برگزار شد که خانواده یکی از هواداران این تیم در آن حضور داشت.

هوادار بانوی پرسپولیس که ویدئوی حضورش در بازی با سپاهان و ابتلاء به یک بیماری منتشر شده بود امروز همراه با همسر و دو فرزندش در تمرین حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرد.

در ادامه نیز عکس دسته جمعی یادگاری با خانواده این طرفدار گرفته شد تا او با قوت قلب هرچه بیشتر دوره درمانی خود را پیگیر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!