Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرالله خزایی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر کنگاور که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز پیروزی اسلام در برابر کفر جهانی، روز پیروزی استقلال و روز پیروزی حاکمیت ملی است.
فرماندار کنگاور اضافه کرد: انقلاب برای این بود تا دست رد به سینه مداخله‌جویان و استعمارگران بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساس انقلاب ما برای این بود که مردم تحقیر را نپذیرفتند. آیا امکان‌پذیر است این ملت بزرگ انقلابی بعد از ۳۵ سال بخواهند تحقیر قدرت‌های خارجی و یا آمریکا را بپذیرند. گویی آنها ملت بزرگ این سرزمین و ملت ایران را نشناخته‌اند. انقلاب ما برای استقرار احکام عزت‌آفرین و مسیر نجات‌بخش اسلام در این سرزمین بود.
او در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و تلاش دشمن برای کمرنگ نشان دادن این شور و حماسه ملی، اظهار گرد: دستگاه‌های دولتی و اجرایی تمام امکانات خود را در خدمت ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند تا بتوانیم حافظ خوبی برای آرا مردم باشیم.
او در ادامه فعالیت روسای ادارات به نفع یا علیه کاندیداها را مضموم خواند و متذکر شد: ستاد انتخابات نسبت به افراد کاندیدا بی طرف است و تخلفات اداری در حوزه انتخابات بخشودنی نیست.
خزایی در ادامه از هیات بازرسی، نظارت و شورای نگهبان و تمام عوامل انتخابات تشکر کرد و افزود: شاید به برخی قوانین در حوزه انتخابات اشکال جزیی وارد باشد، ولی قدردان زحمات کلیه عوامل برگزاری انتخابات هستیم.
تاکید امام جمعه کنگاور بر برگزاری با شکوه برنامه های دهه فجر نسبت به سال های گذشته
امام جمعه کنگاور هم در این جلسه گفت: آیین های گرامیداشت دهه فجر باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و همگان به خاطر این نعمت الهی باید شکرگزار باشند.
حجت الاسلام علی محمد لروند افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی است. 
وی اظهار داشت: باید نسل جوان بداند و متوجه شود که این انقلاب با خون شهدا و جوانان این مرز و بوم به دست آمده است. 
امام جمعه کنگاور تاکید کرد: باید به قدری برنامه های دهه فجر رونق داشته باشد که دشمن ذلت خود را بیش از گذشته حس کند.
 تشکیل کمیته های ۱۵گانه برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر در کنگاور
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور نیز به عنوان دبیر شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان، با ابراز اینکه دهه فجر، فرصت تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) است افزود: تاکید ما در اجرای برنامه‌ های دهه فجر ایجاد وحدت و دوری از هرگونه اختلاف‌افکنی در جامعه است.
سرهنگ علی حیدرنژاد با اشاره به اینکه شعار دهه فجر امسال «۴۱ سال ولایت مداری، بصیرت، استقامت؛‌ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» است، افزود: ۱۵ کمیته با زیرمجموعه ادارات و دستگاه‌های مختلف برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر در شهرستان تشکیل شده است.
او در ادامه افزود: برگزاری یادواره شهدای اصناف با سخنرانی رییس بسیج اصناف کشور، مانور ۴۱ موتور سوار در سطح شهر، پیاده روی خانوادگی، زنگ فاطمی و زنگ انقلاب از جمله برنامه‌ های دهه فجر امسال است.
سرهنگ حیدرنژاد اضافه کرد: تزیین و فضاسازی ادارات، تبیین بیانیه گام دوم، میز خدمت کلیه ادارات، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ویزیت رایگان، تبیین ثمرات جبهه مقاومت، برگزاری چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، حضور مسوولین در روز مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی هماهنگی ۴۱ مسجد، برگزاری یک نمایشگاه اسناد انقلاب، ایستگاه نقاشی، نماز وحدت و همایش دوچرخه سواران و... از دیگر برنامه های دهه فجر در کنگاور است.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور در پایان گفت: شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن روز سه شنبه هفته آینده از ساعت ۱۰ صبح از میدان امام آغاز و پس از طی مسیر میدان عراقی، بلوار انقلاب در نهایت در میدان آزادی ختم  می شود که با سخنرانی امام جمعه و فرماندار کنگاور همراه خواهد بود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی کنگاور دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی کنگاور دهه فجر انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی کنگاور دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس