Web Analytics Made Easy - Statcounter

این اداره کل افزود:  همچنین با توجه به احتمال وقوع بهمن در جاده‌های کوهستانی شهروندان استان از تردد و توقف غیرضروری در راه‌های کوهستانی اجتناب کنند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز  اعلام کرد که امروز دمای هوا 3 تا 5 درجه افزایش یافته اما امشب و صبح فردا  در مناطق مرکزی و جنوبی استان همچنان یخبندان و دمای زیر صفر تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا پیش‌بینی هواشناسی  روز چهارشنبه به دلیل عبور موج ضعیفی از منطقه، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده که تنها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات (به ویژه دامنه‌های کوه سبلان) بارش خفیف احتمال می رود. 
همچنین  برای روز پنجشنبه شرایط جوی در سطح استان پایدار و آسمانی  صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل پیش‌بینی کرد که  از امروز تا جمعه شب با توجه به تقویت مرکز کم فشار بر روی دریای خزر، وزش باد جنوبی (گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید) در اغلب مناطق بویژه نواحی مرکزی و جنوبی استان انتظار می رود باعث ایجاد کولاک برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی و برفگیر خواهد شد.

 از عصر جمعه با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، ضمن وزش باد تند و افزایش ابر، دمای هوا بتدریج کاهش یافته و طی روزهای شنبه و یکشنبه در بیشتر مناطق استان بارش باران و برف پیش‌بینی می شود، این سامانه بارشی تا ظهر یکشنبه در استان فعال خواهد بود. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان اردبیل بارش باران دریای خزر وزش باد هواشناسی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد

به گزارش خبرنگار مهر، میترا یاوری، صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: برای امروز بارش باران در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می‌شود که این بارندگی‌ها شدید نمی‌باشد.

وی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ و نیم میلی متر ثبت شده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان منوجان با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.

یاوری، تصریح کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمان ۹ درجه سانتیگراد می‌باشد که در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 6088941

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است