Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با قانونی که مجلس برای شفافیت تبلیغات و مسائل مالی کاندیداها تصویب کرد، دیگر شاهد حضور پول‌های هنگفت و تعریف نشده در عرصه انتخابات نباشیم، همچنین این قانون می‌تواند ریخت‌وپاش‌ها را محدود کند.

زهرا ساعی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سلامت اظهار کرد: قانون انتخابات تکلیف را برای همه جریان‌ها و افرادی که به نوعی در این عرصه حضور دارند مشخص کرده، بنابراین رعایت قانون مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی تخلفات به اخلاق فردی افراد باز می‌گردد، افزود: کاندیداهایی که وارد عرصه انتخابات شده‌اند اخلاق و تقوا را سرلوحه کلام و رفتار خود قرار دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تخریب رقیب در همه جناح‌های فکری امری مذموم است، تصریح کرد: احزاب و گروه‌هایی که فهرست‌های انتخاباتی ارائه می‌کنند با حمایت از کاندیدای خود مراقب تخلف‌های آنان هم باشند و آنان را مدیریت کنند.

ساعی اضافه کرد: احزاب و جریان‌ها مدت زمان تبلیغات انتخابات را برنامه محور کنند تا مردم با شنیدن برنامه‌های کاندیداها و جریان‌های منتسب به آنان انتخاب بهتری داشته باشند.

 سخنگوی ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه هرقدر در انتخابات به سمت تخریب برویم سلامت انتخابات بیشتر مخدوش می‌شود، گفت: امیدوارم با قانونی که مجلس برای شفافیت تبلیغات و مسائل مالی کاندیداها تصویب کرد، دیگر شاهد حضور پول‌های هنگفت و تعریف نشده در عرصه انتخابات نباشیم، همچنین این قانون بتواند ریخت‌وپاش‌ها را محدود کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای متخلفان در عرصه انتخابات مجازات تعیین شود تا دیگر فردی به خود اجازه به بازی گرفتن رأی مردم را نداشته باشد.

انتهای پیام/4034/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: نماینده مردم تبریز زهرا ساعی مجلس در تراز انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد