Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدی با بیان اینکه در حوزه راهداری اتفاقات بی‌نظیری در سطح شهرستان در حال رقم خوردن است گفت: پروژه‌های فومن به پونل، ضیابر به پیربازار و طاهرگوراب به ماسال از پروژه‌های ملی شهرستان، در گیلان بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(سه‌شنبه، 8بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: 87 پروژه عمرانی، کشاورزی، آب رسانی، راه، ابنیه، بهداشت و آموزش همزمان با ایام دهه فجر در صومعه‌سرا به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه 28 میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها است افزود: برخی از این پروژه‌ها در حوزه ایجاد اشتغال است که در سطح شهرستان ایجاد اشتغال و زمینه رونق اقتصادی را ایجاد می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در حوزه راهداری اتفاقات بی‌نظیری در سطح شهرستان در حال رقم خوردن است گفت: پروژه ملی مسیر فومن به پونل و پیربازار به ضیابر برای چهاربانده کردن سبب تغییر وتحول بزرگ در راه شهرستان می‌شوند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه مسیر پونل به پیربازار به مناقصه گذاشته شده و 10 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است تا به بزرگ‌راه تبدیل شود تصریح کرد: جاده طاهرگوراب به ماسال هم از دیگر پروژه‌های ملی شهرستان است که در گیلان بی‌نظیر است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه اعتبار احداث میدان خاکیان اخذ شده اما با مالکین اطراف این میدان به مشکل خورده‌ایم خاطرنشان کرد: در صورت حل شدن موضوع در عرض سه ماه این میدان احداث می‌شود که ورودی صومعه‌سرا را به یک جایگاه خوب می‌رساند.

 

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری پروژه بزرگ هتل فانوس شب در جاده ضیابر با اعتبار بالغ بر هفت و نیم میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد اظهار کرد: با افتتاح این مجموعه برای بیش از 20 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه 2هزار و 100 واحد صنعتی در شهرستان دایر است که یک چهارم آن تعطیل است افزود: در این راستا متاسفانه صومعه‌سرا رتبه نخست را در سطح استان گیلان دارد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه برخی از این واحدهای صنعتی تعطیل در گرو بانک است گفت: طبق صحبت‌هایی که با بانک‌ها صورت گرفته باید این واحدها را به فروش برسانند و یا کرایه دهند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما فهما روزنامه پروژه های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان