Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود درباره طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن مدعی شد: «اسرائیل امروز گام بزرگی را به سمت صلح برخواهد داشت. دولت‌های منطقه دریافته اند که افراطگرایی اسلامی دشمن مشترک همگان است.»

دونالد ترامپ گفت : «طی سفرم از دستاورد‌های اسرائیل در مقابله با خطر‌ها و تهدید‌ها متاثر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل سرزمین ملت یهود است و روز‌های تاریکی که سپری شد دیگر تکرار نخواهد شد.»

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد: «ملت فلسطین مستحق فرصت بهتر برای زندگی است و آن‌ها نیز از تروریسم رنج کشیده اند.  تلاش می‌کنم بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها صلح را برقرار کنم.»

بیشتر بخوانید: ترس ترامپ از واکنش‌ها پس از انتشار جزئیات معامله قرن

تجمعات اعتراضی فلسطینیان در مخالفت با طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن + تصاویر

ترامپ همچنین مدعی شد: «چشم انداز صلحی که ارائه می‌کنم به طور کامل با پیشنهاد‌های پیشین متفاوت است؛ طرج ما ۱۸ صفحه است. راه حل‌های مفصلی را ارائه خواهم کرد تا فضای صلح آمیز بیشتری برای همه طرف‌ها فراهم شود.»

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ معامله قرن رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است

یک مقام ارشد نظامی ایالات متحده مدعی شد که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، این مقام ارشد نظامی آمریکا که خواست نامش فاش نشود با بیان اینکه ایالات متحده قصد دارد ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا را از اوایل ماه مه آغاز کند، گفت: حجم کمک‌های بشردوستانه‌ای که قرار است از مسیر دریایی وارد غزه شود در ابتدا حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به سرعت به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.

بایدن که دولت وی از ابتدای حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، اصلی‌ترین پشتیبان این رژیم در ارتکاب به جنایات در این منطقه بوده است، در ماه مارس ادعا کرد که پنتاگون قصد دارد یک اسکله در نوار ساحلی غزه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از راه دریا به این منطقه بسازد.

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که در حال حاضر بر اساس گزارش منابع فلسطینی کل جمعیت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری غزه با ناامنی غذایی مواجه هستند و وزارت بهداشت غزه با انتشار تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان تجاوز‌های رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر افزایش یافته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه
  • ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود