Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:28:55 GMT

نسل جدید خودرو کیا سورنتو در راه است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۰۵۹۲

نسل جدید خودرو کیا سورنتو در راه است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل حاضر خودرو سورنتو موجود در بازار نزدیک به شش سال است که به دنیا معرفی شده و به نظر می‌آید که این اتومبیل قرار است وارد نسل چهارم خود شود. به گفته برخی منابع خبری این خودرو شاسی‌بلند در نمایشگاه جهانی معرفی خودرو حضور نخواهد داشت چرا که شرکت کیا سعی دارد تا در نمایشگاهی مجزا نمونه ارتقا یافته و جدیدتری را از این اتومبیل معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت قرار است تا مسیر مشابه به شرکت هیوندای را طی کند. همانطور که پیش‌تر در اخبار منتشر شده بود، شرکت هیوندای با معرفی یک خودرو شاسی‌بلند لوکس، Genesis GV80، به صورت ویژه توجه خیلی از مخاطبین رو به خود جلب کرد. حال شرکت کیا قصد دارد با دنبال کردن هدفی مشابه به بازخورد‌های مطلوبی به دست یابد. منابع خبری همچنین معتقدند شرکت کیا قرار است تا در تاریخ ۱۷ فوریه اتومبیل جدید خود را معرفی کند. گفتنی است که شرکت کیا در این تاریخ در نظر دارد تا سفارشات مربوط به خودرو KDM Spec را در دسترس عمومی قرار دهد. لازم به ذکر است که خودرو Mohave، و یا همان خودرو شناخته شده به عنوان Borrego، همچنان در بازار کره جنوبی در دسترس قرار دارد.

اقدامات کیا

شرکت کیا سال پیش با اختصاص دادن تغییرات جدید به طراحی این خودرو، ظاهر آن را تازه سازی کرد تا فروش Mohave را افزایش دهد. گفتنی است که خودرو مذکور از سال ۲۰۰۸ به دنیا معرفی شده است. مدل‌های Mohave و Sorento هر دو مد‌ل‌های محبوب کیا در فروش محلی هستند. در حالی که سورنتو بیشتر بر روی لوکس‌گرایی تمرکز دارد خودرو Mohave بیشتر برای تفریحات آفرود در نظر گرفته شده است. مورد اولی بسیار لطیف، اما پیچیده‌تر است در حالی که خودرو دوم نه تنها بزرگ‌تر است بلکه طراحی خشن‌تری نیز دارد.

شرکت کیا در حال حاضر اعلام کرده است که سورنتوی نسل بعد به سیستم هیبریدی و پلاگین هیبریدی مجهز خواهد بود که ممکن است با یک شبکه سوخت هیدروژنی همراه باشد. خودروی مورد انتظار قرار است تا حدود سه هفته دیگر معرفی شود، به نظر می‌آید در طی روز‌های پیش و رو شرکت کیا چند تصویر برای معرفی اولیه خودروی خود منتشر کند.

بیشتر بخوانید: تولید اولین وسیله نقلیه عمومی بدون راننده و سیستم نظارتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جدیدترین خودرو کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودروهای برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودروها قابل رقابت با خودروهای بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودروها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

کد خبر 6096387

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)