Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: باید از ظرفیت نیروی انتظامی استان به عنوان شورایاری در راستای صلح و سازش در پرونده های شوراهای حل اختلاف استفاده کرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی در جلسه کمیته تعامل و هماهنگی تشکیلات قضایی با نیروی انتظامی استان، جایگاه پلیس در تامین امنیت و اجرای عدالت در جامعه را بسیار ممتاز دانست و اظهار داشت: باید توجه داشت که نیروی انتظامی در خط اول مبارزه با همه ناهنجاری ها و مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس دادگستری آذربایجان شرقی با تمام توان از نیروی انتظامی در اجرای مأموریت های محوله حمایت می کند و خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: این مجموعه از تلاش‌ها و ماموریت‌های نیروی انتظامی با قاطعیت تمام حمایت و پشتیبانی می‌کند.

خلیل اللهی بر استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی استان به عنوان شورایاری در راستای صلح و سازش در پرونده های شوراهای حل اختلاف تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه بر لزوم تقویت کمی و کیفی نیروی انسانی کلانتری ارجاعات قضایی تاکید کرد و گفت: این موضوع در راستای ابلاغ اوراق قضایی و جلب متهمین و محکومین بسیار مهم و تاثرگذار است.

بابک محبوب علیلو، لزوم تمرکز در بدرقه متهمین و محکومین، تسریع در اجرای دستورات قضایی و تحقیقات پلیسی، تقویت و تحکیم دایره جنایی، لزوم استقرار پلیس ویژه اجرای احکام کیفری، اهتمام ویژه در اجرای احکام صادره در ارتباط با تغییر کاربری اراضی و همکاری در اجرای احکام صادر شده از کمیسیون های ماده 100 قانون شهرداری را جزو موارد مهم همکاری بین دادگستری و پلیس بیان کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: این همکاری ها در کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی تاثیر بسیار مهم و تعین کننده دارد.

آغاز محاکمه 12 اخلالگر ارزی/ یک وکیل دادگستری در بین متهمان استرئیس کل دادگستری البرز در گفت‌وگو با تسنیم: یکی از مدیران میراث فرهنگی البرز بازداشت شدرئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: کاندیداها از ایام فاطمیه بهره‌برداری تبلیغاتی نکنند

سردار حسین عبدی با بیان اینکه آذربایجان شرقی از استان های امن و کم وقوع جرایم است، اظهار داشت: ولایت مداری، تعهد و تدین مردم استان عامل اصلی در امنیت و آرامش موجود در استان است که با وجود موقعیت خاص جغرافیایی و هم مرز بودن با چند کشور، امنیت پایدار در منطقه را شاهدیم.

وی به نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار امسال مبنی بر رونق تولید اشاره و اضافه کرد: در این راستا نیروی انتظامی با قاچاق کالا و ارز مبارزه می کند به طوری که در سال گذشته به ارزش بیش از 74 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قالب 56 پرونده کشف و توقیف شد.

انتهای پیام/115/ ع

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و تجلیل از منتخبان در تبریز برگزار می‌شوذ.

«پله های آسمان» عنوان جشنواره قرآنی است که همزمان با دهه فجر و در دو بخش «تقلیدی و تحقیق» و «حفظ یک و سه جزء» با هدف نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و به صورت حضوری و مجازی در آذربایجان شرقی برگزار شد.

«زمینه سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه های قرآنی» از دیگر اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی بود که بخش حضوری آن به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی در دو زمینه حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

«نماز، امانت دهی، حجاب و عفاف، ادب و خوش رفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار دریافتی و احترام به والدین و بزرگترها» محورهای جشنواره «پله های آسمان» بوده که بخش مجازی آن نیز در زمینه‌هایی چون نقاشی، عکس نوشته و کاریکاتور، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ با ۵۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری برگزار شد.

آیین اختتامیه این جشنواره قرآنی پس از برگزاری بخش‌های مختلف و مشخص شدن منتخبان آن یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ عصر در بوستان قرآن کریم واقع در جلالیه تبریز و با حضور آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

در آئین اختتامیه جشنواره «پله های آسمان» که به همت مجمع قاریان تبریز و شهرداری منطقه ۷ و با همکاری تعدادی از دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود، ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی و نیز جمعی از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول