Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکرات اتلتیکو و پاری سن ژرمن همچنان ادامه دارد.

طرفداری-  اتلتیکو به دنبال جذب مهاجمی جدید است و گزینه مدنظرشان مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن است. آخرین اخبار منتشر شده، می گویند که برادر این بازیکن اکنون در مادرید به سر می برد و در حال مذاکره با روخی بلانکوس برای نهایی کردن این انتقال است.

به گزارش محمد بوحفصی از  RMC Sport، پس از رد پیشنها منچستر یونایتد توسط ادینسون کاوانی، مذاکرات همجنان میان اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن ادامه دارد، اما تاکنون هیچ توافقی بین این دو باشگاه صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ منبعی تا این لحظه گزارشی مبنی بر توافق دو باشگاه را گزارش نداده است. ظاهرا رقم درخواستی باشگاه فرانسوی 20 میلیون یورو است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد