Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@00:19:29 GMT

ترامپ: کار «فاکس‌نیوز» هم تمام است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۰۸۳۲

ساعت24-رئیس‌جمهور آمریکا که ظاهرا از پخش اظهارات سناتورهای دموکرات در شبکه «فاکس نیوز» عصبانی شده، می‌گوید این شبکه در حال افول و نابودی است.

معروف است که «فاکس نیوز» شبکه نزدیک به محافظه‌کاران آمریکایی، شبکه مورد علاقه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکاست و او بسیاری از تصمیمات و مواضعش را بر اساس مطالبی که در این شبکه می‌بیند، اتخاذ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ظاهرا حضور چند چهره دموکرات در این شبکه چندان به مذاق وی خوش نیامده، تا جایی که او امروز گفت فاکس نیوز به پایان راه رسیده است.

وی با اشاره به پخش صحبت‌های «کریس فن هولن» سناتور دموکرات مریلند در دفاع از استیضاح و محاکمه ترامپ، در توییتر نوشته است: «دموکرات‌ها حتی مناظره‌های کم‌بیننده خود را هم به فاکس نمی‌دهند، خوب، در فاکس نیوز چه خبر است؟»

ترامپ سپس بار دیگر به «کریس والاس» از مجریان فاکس نیوز که بعضا از ترامپ انتقاد کرده، حمله کرده و نوشته است که والاس باید در شبکه‌های «جعلی» مانند «سی‌ان‌ان» مجری‌گری کند.

رئیس‌جمهور آمریکا در پایان با اشاره به اینکه سی‌ان‌ان و دیگر شبکه‌ها در حال نابودی‌اند، نوشته است: «ببینید، این آغاز پایان فاکس نیوز است... شبکه‌های اجتماعی فوق‌العاده است.»

ترامپ که روزانه ده‌ها توییت منتشر می‌کند، پیش از این هم در پاسخ به انتقادات در مورد حضور مداومش در توییتر، گفته بود که این شبکه به وی امکان داده حرفش را مستقیم بزند و به انتقادات آنطور که می‌خواهد پاسخ دهد. همزمان، برخی از نزدیکان ترامپ این ایده را مطرح کرده‌اند که وی یک تلویزیون خصوصی برای ترویج سیاست‌هایش راه‌اندازی کند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب کارکنان راه آهن هلند

تین نیوز

کارکنان راه آهن هلند در اعتراض به نا امنی دست به اعتصاب زدند

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، اتحادیه کارکنان راه آهن هلند از برنامه ریزی برای برگزاری اعتصاب سراسری در روز ۲۰ آوریل (۱ اردیبهشت ماه) خبر داد.

کارکنان راه آهن هلند در اعتراض به ضرب و شتم یک مامور فروش بلیط و یک لکوموتیوران در یکی از ایستگاه های راه آهن این کشور، شنبه شب در تمامی ایستگاه های راه آهن هلند اعتصاب کردند.

به نوشته نشریه داچ نیوز، این اعتصاب سه دقیقه ای راس ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی هلند، در سراسر این کشور برگزار شد. کارکنان راه آهن معتقدند که دولت باید ساز و کاری جامع برای حفظ امنیت آنها طراحی نموده و از تکرار حوادثی مشابه در آینده جلوگیری نماید.

حادثه ضرب و شتم یک زن مامور فروش باجه بلیت در یک ایستگاه محلی واقع در مسیر دلفت لاهه رخ داده که منجر به آسیب دیدگی شدید این کارمند راه آهن هلند شده است. بنا بر اعلام پلیس، گروهی از جوانان ناشناس به این مامور راه آهن حمله ور شده و وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده اند.

بنا بر اعلام پلیس هلند، میزان حملات انجام شده به کارکنان راه آهن این کشور طی یک سال گذشته بیش از ۸ درصد افزایش داشته است. طی بازه زمانی یک ساله، ۱۰۴۲ مورد درگیری میان کرکنان راه آهن و افراد مهاجم گزارش شده که وضعیتی نگران کننده در خصوص حفظ امنیت کارکنان راه آهن ایجاد نموده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا