Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نماینده‌ای در طول چند سال گذشته شایعاتی را دامن زده و به اتهام زنی خود ادامه می‌دهد؛ نه هیات نظارت رسیدگی می‌کند و نه ظاهرا از قوه قضائیه کاری ساخته است؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

نماینده‌ای در طول چند سال گذشته شایعاتی را دامن زده و به اتهام زنی خود ادامه می‌دهد! ظاهرا هر صبح آنچه را خواب می‌بیند بی محابا منتشر می‌کند!

نه هیات نظارت رسیدگی می‌کند و نه ظاهرا از قوه قضائیه کاری ساخته است؟ هر بار که از او سند خواسته می‌شود، شنیده‌هایی بی اساس را تکرار می‌کند!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی قوه قضاییه شورای نگهبان رد صلاحیت ها انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش قدس آنلاین رئیس قوه قضاییه در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکاری با دیگر قوا درحال اصلاح است.

وی گفت: برخی نهادهای حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قراردادهای ضعیف است؛ همه قراردادها از جمله قراردادهای دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قراردادها نیز تغییر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • خبرگزاری قوه قضاییه جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی منتشر کرد
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت