Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@16:40:13 GMT

نامه عذرخواهی ۱۰ هزار آمریکایی تحویل ایران شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۰۲۵

نامه عذرخواهی ۱۰ هزار آمریکایی تحویل ایران شد

گروه ضد جنگ و صلح طلب کد پینک روز سه شنبه با حضور در دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن، نامه ای را تحویل مقامات این دفتر دادند که در آن بابت رنج و فشاری که دولت آمریکا به مردم ایران تحمیل کرده است، عذرخواهی کرده اند.

این نامه که بیش از ۱۰ هزار امضا دارد، از سوی میدیا بنجامین بنیانگذار این گروه و جمعی از همراهان وی، تحویل دفتر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است اقدامات دولت ما که محرک جنگ و تنش با شما است، موجب هراس ما، مردم آمریکا، شده است. تصمیم خطرناک رئیس جمهوری ترامپ از خروج از توافق هسته‌ای ایران و تحریم‌های فلج کننده‌ای که دولت او اعمال کرده تا ترور ژنرال قاسم سلیمانی، دو کشور را به سمت جنگ سوق داده اند.

ارتش تروریستی آمریکا روز جمعه ۱۳ دی‌ماه در یک حمله هوایی سردار شهید سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر در حال خروج از فرودگاه بغداد بود، به شهادت رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه در پاسخ به اقدام تروریستی آمریکا در عملیاتی پایگاه هوایی عین الاسد در عراق را که میزبان نیروهای آمریکایی است به همراه یک پایگاه دیگر در اربیل هدف حمله موشکی قرار داد.

امضا کنندگان این نامه افزوده اند: همانگونه که آمریکایی‌ها متعهد به صلح و امنیت همگان هستند، ما امضاکنندگان این نامه به علت اقدامات بی پروا و سرشار از نفرت رئیس جمهوری خود عذرخواهی می‌کنیم و متعهد می‌شویم که هر آنچه در توان داریم را برای توقف (اقدامات) خصمانه و تحریم‌های فلج کننده که به شما تحمیل شده، به کار گیریم و روند دیپلماسی با کشور شما را از سر بگیریم.

صلح طلبان آمریکایی با اشاره به سابقه دخالت آمریکا در ایران، اظهار کرده اند: آمریکا سابقه وحشتناکی در مداخله در امور داخلی کشور شما دارد. کودتای سال ۱۹۵۳ که به منظور جلوگیری از ملی شدن منابع کشورتان، به برکناری دولت منتخب دموکراتیک شما انجامید، فاقد مسئولیت اخلاقی بود.

در این نامه، اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران، خطرناک‌ترین و تحریک آمیزترین تصمیم‌های سیاست خارجی ترامپ توصیف شده و آمده است: ترور (سردار) سلیمانی به دستور ترامپ و در خاک کشور عراق، امنیت جهانی را به مخاطره انداخت و یک پیشینه خطرناکی را رقم زد که بر اساس قوانین بین المللی غیرقانونی بوده است.

این گروه فعال ضد جنگ که در سال‌های اخیر به ایران هم سفر کرده‌اند، در نامه خود آورده اند: نظرسنجی‌ها یکی پس از دیگری نشان می‌دهد مردم آمریکا خواهان جنگ و تنش با ایران نیستند. ما خواستار پایان جنگ‌ها در خاورمیانه هستیم که آمریکا مدت‌های طولانی درگیر آنهاست.

این نامه می افزاید: ما می‌خواهیم منابع کشورمان به غنا بخشیدن به زندگی مردم، نه توانمند کردن سازندگان سلاح تخصیص یابد. ما خواهان زندگی با مردم ایران در صلح و هماهنگی هستیم. لطفا دست ما را در دوستی پذیرا باشید. باشد که صلح‌خواهان بر کسانی که نفرت و اختلاف را ترویج می‌کنند، غلبه یابند.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه

باتری یک قطعه مصرفی است که بین دو تا سه سال (یا ۴۰ هزار کیلومتر) کار می‌کند و بعد از این باید به فکر تعویض باشید. - اخبار بازار -

اما چون این روزها قیمت باتری همزمان با افزایش نرخ دلار بالا رفته است، می‌توانید با تحویل باتری کهنه، مقداری از هزینه آن را کم کنید. اما قیمت خرید باتری کهنه ماشین و تعویض آن چقدر است و فروشگاه‌ها بر چه اساسی قیمت باتری اسقاطی ماشین را محاسبه می‌کنند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا در این مورد با شما صحبت کنیم.

باتری فرسوده چیست؟

مشخص است که باتری فرسوده به قطعه‌ای اشاره دارد که دیگر توان لازم برای حرکت کردن و روشن کردن ماشین را ندارد و باید تعویض شود. وقتی یک باتری 40.000 کیلومتر کار کرده و یا بیش از سه سال از عمر آن می‌گذرد، قادر نیست خودرو را به راحتی روشن کند و مدام با خاموشی کامل خودروی خود مواجه می‌شوید. در این مواقع باتری فعلی فرسوده محسوب می‌شود که به آن داغی باتری یا باتری فرسوده می‌گویند.

قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه

این باتری‌ها اگر در طبیعت رها شوند، به محیط زیست آسیب می‌رسانند. در حالی که با جمع‌آوری و فروش باتری فرسوده می‌توان دوباره آن‌ها را بازیافت و استفاده کرد. 99 درصد از باتری‌های سرب اسیدی قابل بازیافت است و بنابراین در کاهش آلودگی محیط زیست و جلوگیری از افزایش هزینه‌ها موثر است.

قیمت باتری فرسوده ماشین بر روی قیمت کلی باتری جدید تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید با تحویل داغی باتری خود به فروشگاه مورد نظر، مقداری از هزینه خرید باتری جدید را کم کنید. فروشگاه‌های عرضه باتری با تحویل این باتری‌های کهنه به شرکت‌های تولید‌کننده می‌توانند مقداری از مواد اولیه آن‌ها برای تولید باتری‌های جدید را تأمین کنند. پس در آینده می‌توانید انتظار داشته باشید که قیمت باتری جدید ماشین را مناسب‌تر نیز دریافت کنید.

خرید  باتری پراید  با بهترین قیمت و گارانتی بلند مدت رسمی شرکتی

سرب موجود در باتری‌های فرسوده خطرات زیادی برای سلامت انسان و حیوان دارد، اما با بازیافت، بدون اینکه به طبیعت آسیب برساند، دوباره استفاده می‌شود. طبق آمارها 40% از سرب مورد استفاده در صنایع بزرگ از طریق بازیافت باتری‌های فرسوده بدست می‌آید.

 

تعویض باتری فرسوده ماشین

زمانی که به فروشگاه عرضه باتری مراجعه می‌کنید، می‌توانید باتری فعلی را نیز همراه خود ببرید و آن را به فروشگاه تحویل دهید. اگر به صورت اینترنتی باتری جدید سفارش داده‌اید، باز هم جای نگرانی نیست. برای مثال فروشگاه‌هایی مثل ایران باتری به شکل اینترنتی محصولات خود را به دست مشتریان می‌رسانند. برای اینکه بدانید قیمت باتری اسقاطی ماشین چقدر است و چطور نرخ آن محاسبه می‌شود، کافیست با پشتیبانی فروشگاه آنلاین مورد نظر خود تماس بگیرید و مشخصات باتری (ابعاد، آمپراژ، نوع باتری و ...) را بگویید تا قیمت آن برایتان محاسبه شود. پیشنهاد ما به شما تماس با کارشناسان خبره ایران باتری است.

قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه

خرید باتری فرسوده در تمامی شهرهای ایران انجام می‌شود و نمی‌توان گفت مختص به یک شهر یا استان است. شما در هر شهری که باشید و بخواهید از فروشگاه محل زندگی خود باتری جدید بخرید، می‌توانید داغی باتری را تحویل دهید و در ازای آن پول دریافت کنید و یا باتری جدید را ارزان‌تر بخرید. این یکی از خدماتی است که ایران باتری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

به طور کلی برای محاسبه قیمت باتری فرسوده ماشین چند معیار در نظر گرفته می‌شود:

نرخ دلار، قیمت سرب و شرایط بازار تا حدود زیادی می‌تواند تعیین کننده قیمت این قطعه مصرفی باشد. قیمت سرب جهانی است و روزانه تغییر می‌کند. بنابراین قیمت باتری‌های فرسوده هم روزانه مشخص می‌شوند.

هزینه حمل و نقل هم یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند روی قیمت باتری اسقاطی ماشین تاثیر داشته باشد. اگر در شهرهایی زندگی می‌کنید که به شرکت‌های تولیدکننده یا بازیافت باتری فرسوده نزدیک هستند، هزینه حمل و نقل کمتر خواهد بود و در نتیجه باتری با قیمت بهتری از شما خریداری می‌شود.

اسیدی یا اتمی بودن باتری فرسوده هم در تعیین قیمت آن موثر است. باتری‌های اتمی برای استفاده مجدد به شارژ نیاز ندارند و با استفاده از تکنولوژی «اکسپند متال» تولید می‌شوند. به همین دلیل قیمت باتری کهنه اتمی نسبت به نوع اسیدی بیشتر است.

ظرفیت آمپراژ و وزن باتری اسیدی هم به عنوان دو فاکتور مهم برای تعیین قیمت این قطعه مصرفی است. به طور مثال یک باطری فروسوده 60 آمپری نسبت به یک باتری با ظرفیت 74 آمپر ارزانتر خواهد بود. قیمت هر آمپر باتری اسیدی فرسوده نیز مشخص شده است که باید در مورد آن با فروشگاه مورد نظر صحبت کنید.

یکی از بهترین باتری های مناسب خودروهای داخلی، باتری های شرکت  صبا باتری  است که مجموعه ایران باتری نمایندگی رسمی این شرکت را دارد.

در آخر

برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب به طبیعت، سلامت انسان و حیوانات، باتری‌های فرسوده دوباره به چرخه تولید برمی‌گردند. از این باتری‌ها ممکن است در تولید باتری‌های جدید و یا در صنایع بزرگی که به سرب نیاز دارند، استفاده شود. قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه نیز براساس چند معیار مشخص می‌شود که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • ادامه سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • تیک‌تاک؛ صدایی برای اعتراض
  • پیروزی بدون جنگ
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟