Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی سه‌شنبه شب در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان در سالن نمایشگاه‌های بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران بر اعطای معافیت‌های مالیاتی، گمرکی و ارایه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی تولیدی بخصوص واحدهای راکد و نیمه راکد در استان خوزستان تاکید و افزود: منطقه آزاد اروند با تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای صنعتی گام‌های موثری برای بازگرداندن واحدهای نیمه تعطیل به چرخه تولید برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : در سال حمایت از تولید ،صنایع پایین دست و کوچک برای یافتن بازارهای جدید و عرضه محصولات با کیفیت و متنوع تلاش‌هایی خوبی انجام داده‌اند و نسبت به سال گذشته فعالیت آنها در حال افزایش است.

شریعتی برپایی نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان را اقدامی ارزشمند برای نمایش ظرفیت ها و توانمندی‌های این استان دانست و گفت: با همکاری منطقه آزاد اروند و شهرک‌های صنعتی برخی از واحدهای غیرفعال و راکد به تولید برگشته‌اند و شرایط خوبی برای صادرات دارند.

وی ادامه داد: هیاتی از عراق برای بازدید و اطلاع بیشتر از واحدهای صنعتی و تجاری استان در این نمایشگاه حضور یافته است و امید است بازار خوبی برای این واحدها ایجاد شود.

نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان با حضور ۱۳۳ واحد و در فضای حدود پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع برپا شده است که نسبت به سال‌های گذشته تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی در نمایشگاه حضور دارند.

نهمین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان سه‌شنبه شب با حضور استاندار خوزستان در آبادان گشایش یافت.

این نمایشگاه تا یازدهم بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدیدکنندگان ، تجار و صنعت گران دایر می‌باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان خوزستان حمایت از تولید صنعت عراق صنعتی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دقایقی قبل با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران سخنرانی خواهد کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران