Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@14:05:29 GMT

مشروح 20، چهارشنبه 8 بهمن 98

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۳۸۳

‍‍‍‍‍‍

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سراسصرذ کشور و بهره برداری از چندطرح در حوزه آب و برق تهران با حضور رئیس جمهور ازعناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سوگواران یاس نبوی بر مصیبت‌های دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) و شهادت مظلومانه ایشان اشک میریزند.
************************************
بهره برداری چند طرح در حوزه آب و برق استان تهران  رئیس جمهور با حضور در پاکدشت از واحد دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران بهره برداری و در ارتباط تصویری دستور چند طرح دیگه آب و برق در استان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور در مراسم بهره برداری این طرح‌ها گفت: این که در همین چند ماه با وجود تحریم‌های حداکثری، ۱۳۳ طرح مهم آب و برق در ۲۲ استان افتتاح شده به معنی قدرت دولت و مردمه.

رئیس جمهور اشاره‌ای هم به انتخابات پیش رو کرد و گفت: در آستانه انتخابات بزرگ ملی در دوم اسفند هستیم، امیدواریم همه مردم پای صندوق رأی بیایند.

************************************
حساب‌های شخصی از حساب‌های تجاری جدا می‌شوند رئیس کل بانک مرکزی گفته: یکی از اقدامات بر زمین مانده در مبارزه با پولشویی و سفته بازی، اعمال نظارت موثر بر حجم، دلیل و ذینفعان تراکنش‌های پولی در شبکه بانکیه که بزودی اقدام خواهد شد. آقای همتی اضافه کرد: با تشدید نظارت، درجه توفیق سیاست پولی هم بهبود پیدا میکند.
************************************
مجلس مخالف مستثنی سازی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی موضوع مستثنی شدن نظام مالی و استخدامی کارکنان سازمان امور مالیاتی از قانون مدیریت خدمات کشوری طرح شد که نمایندگان به این پیشنهاد رای مخالف دادن ... مجلسی‌ها همچنین با افزایش درآمد‌های سازمان امور مالیاتی از منابع مالیاتی مخالفت کردن ... مجلس با تمدید یک ساله اجرای آزمایشی قانون شورا‌های حل اختلاف هم موافق بود.
************************************
رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرد: تخلفات انتخاباتی و تبلیغاتی در فضای مجازی به مراجع ذی‌صلاح قانونی منعکس میشه ... یازدهمین دوره انتخابات مجلس جمعه ۲ اسفند برگزار خواهد شد ... گزارشی رو درباره تاریخچه ده دور قبلی انتخابات نهاد قانونگذاری در پایان این بخش خبری بیننده باشید.

************************************
آمریکا به دنبال تحقیر مسلمانانه رئیس مجلس در نشست امروز مجلس گفت: آمریکا با ایجاد تفرقه در منطقه به دنبال اجرای طرحی برای تحقیر مسلمانانه که مطئمنا این بار هم راه به جایی نمیبره.

رئیس مجلس اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت و این موضوع کلید پیروزی در انقلاب و استمرار انقلابه ... متأسفانه عده‌ای به هر بهانه می‌خواهند صفوف ملت را متفرق کنن ... آقای لاریجانی اضافه کرد:امروز انقلابی واقعی کسیه که وفاق ملی رو تحت زعامت رهبری پیگیری کنه تا قدرت ملت بر مکر دشمن پیروز بشه.

************************************
خشم و خیزش سراسری مردم و گروه‌های فلسطینی علیه نوطئه امریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن گروه‌های فلسطینی امروز و فردا رو روز سراسری خشم اعلام کردن ... مردم غزه امروز در اعتراض به این طرح تظاهرات گسترده‌ای برگزار کردن.
در تظاهرات غزه، پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آدمک ترامپ به آتش کشیده شد. فلسطینیان در این تظاهرات، تلاش عربستان و رژیم صهیونیستی رو برای عادی‌سازی روابط محکوم کردند. گروهی از جوانان فلسطینی هم با برپایی تظاهرات در شهر «بیت لحم» عکس‌های رئیس‌جمهور آمریکا رو آتش زدند. «خلیل الحیه» عضو ارشد حماس خطاب به آمریکا و رژیم صهیونیسیت گفته: هر چقدر به قدس نزدیک شوید، نابودی شما نزدیکتر میشود. صائب عریقات، مذاکره کننده ارشد فلسطینی گفته: این طرح معامله قرن نیست بلکه کلاهبرداری قرن است. کمیته‌های مقاومت ملی فلسطین اعلام کردند: سلاح مقاومت خط قرمز و باعث عزت ماست؛ معامله قرن شکست خواهد خورد. جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در واکنش به این توطئه امریکایی ـ صهیونیستی اعلام کرد: باید انتفاضه‌ای خروشان و توفنده رو آغاز کنیم.

****************************** وزیر بهداشت یکبار دیگه تاکید کرد تاکنون هیچ مورد مثبت و حتی مشکوک به ویروس کرونا در کشور مشاهده نشده . نمکی در مورد برخی ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی هم گفت: آزمایش ویروس کرونای دو گردشگر خارجی در یزد منفی اعلام شده .

آقای نمکی در گردهمایی روسای دانشگاه های علوم پزشکی به مدیران بیمارستان ها گفت: از همین الان برنامه ریزی کنید تا در تعطیلات نوروز با کمبود پزشک و کادر درمان روبرو نشیم .

*************************************
دامنه شیوع ابتلا به ویروس کرونا در چین گسترده تر شده با وجود اقدامات بهداشتی و امنیتی گسترده، کرونا به پایتخت چین هم رسیده است. شمار جان‌باختگان به 106 نفر افزایش یافته است. شمار مبتلایان هم به 4 هزار و 500 نفر رسیده ... قانون منع تردد در دست‌کم 9 شهر چین و قرنطینه میلیون‌ها نفر همچنان اجرا میشود .
دستکم 15 کشور دیگه هم گرفتار کرونا شدند. در آلمان و سریلانکا نخستین مورد ابتلا ثبت شده است. مقامات هند هم ابتلای شش نفر رو تایید کردند. مغولستان در پی شیوع این ویروس پنج هزار کیلومتر مرز خودش را با چین بسته است.
*************************************
سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری "امیر حسین مقصودلو" خواننده در ترکیه خبرداد. سردار نوریان گفت: به درخواست مرجع قضائی به علت ترغیب شهروندان به خصوص جوانان به استفاده از مواد مخدر و همچنین اشاعه فساد، این فرد پس از تائید پلیس بین الملل با هماهنگی پلیس ترکیه بازداشت شد . پلیس در حال انجام اقدامات لازم برای انتقال متهم به کشور است.
******************************* پیگیری واریز مرحله سوم یارانه معیشتی برای مشمولان جدید، زمان واریز سود سهام عدالت و ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی در شبکه خبر . کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ****** فراز و نشیب های ده دور انتخابات مجلس، میزان مشارکت، زمان برگزاری و جزییات دیگر مروری بر تاریخچه انتخابات مجلس.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس

سخنگوی حزب ندای ایرانیان از آماده شدن ۳ حزب اصلاح‌طلب به همراه حزب اعتدال و توسعه برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید نورمحمدی درباره رویکرد حزب ندای ایرانیان برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در انتخابات دور اول که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، حزب ندای ایرانیان در برخی حوزه‌ها وارد انتخابات شد و از کاندیداهای همفکر خود حمایت کرد.

وی ادامه داد: سه حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه احزابی بودند که همین سیاست حزب ندای ایرانیان را در پیش گرفتند و به همین دلیل هماهنگی‌هایی میان این احزاب طراحی شد و با هماهنگی کامل در برخی حوزه‌ها از کاندیداهایی حمایت کردیم که نتیجه انتخابات برای این ۴ حزب قابل قبول بود و به تشکیل یک فراکسیون تاثیرگذار و اقلیت به نتیجه رسید.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه مانند قائم‌شهر و خرم آباد انتخابات به دور دوم رفت و کاندیداهای مورد حمایت این ۴ حزب باید در دور دوم به رقابت با رقبا بپردازند. حزب ندای ایرانیان برای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت که به دور دوم رفته اند، آماده شده و با تمام توان تلاش می‌کنیم که این نامزدها پیروز شوند. علاوه بر کاندیداها که در دور اول نیز از آنها حمایت کرده بودیم، در برخی حوزه‌ها، برخی چهره‌های مستقل با کاندیداهای اصولگرا به دور دوم رفته‌اند که در لیست اولیه ۴ حزب نبودند. در جلسات مشورتی که بین ستادهای انتخاباتی ۴ حزب در سال جاری برگزار شد، مقرر شد از این افراد مستقل که انگیزه حضور در فراکسیون اقلیت تشکیل شده را دارند، حمایت شود.

نورمحمدی ادامه داد: حال که فراکسیون اقلیت شکل گرفته است، وظیفه خود می‌دانیم در دور دوم تعداد دیگری از نمایندگان همسو با این فراکسیون را وارد مجلس کنیم. در جلسه‌ای که با برخی از نمایندگان منتخب از جمله آقای پزشکیان و نوری قزلجه داشتیم، از آنها خواستیم در ایام تبلیغات انتخابات با ما همراهی کنند و به نفع کاندیداهای مستقل وارد انتخابات شوند و از آن‌ها حمایت کنند که این پیشنهاد مورد حمایت این دوستان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: لیست مورد حزب ندای ایرانیان در بیش از ۱۵ حوزه به زودی منتشر خواهد شد و این حزب با تمام توان از کاندیداهای مستقل و کسانی که ما آنها را حمایت خواهیم کرد. متاسفانه در شهر تهران هیچ کاندیدایی برای حمایت باقی نمانده و تمرکز حزب ندای ایرانیان در سایر حوزه ها بر تقویت فراکسیون اقلیت خواهد بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس