Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف وکیا، مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تساوی برابر سایپا برای ما ناراحت‌کننده بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوسف وکیا ، با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر سایپا گفت:

بعد از تعطیلات لیگ برتر، همیشه بازی‌ اول سختی‌های خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی هر دو تیم به برد نیاز داشتند تا از این شرایط بیرون بیایند. ما در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم و حتی گل اول را هم زدیم، ولی در نهایت بازی مساوی شد. این نتیجه برای ما ناراحت‌کننده بود و در خانه باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. حالا باید دنبال جبران باشیم و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

مدافع راست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در این بازی با تصمیم مجید جلالی به‌عنوان دفاع چپ بازی کرد، در این مورد تصریح کرد:

من قبلاً هم در این پست بازی کرده بودم و با نظر آقا مجید دوباره به‌عنوان مدافع چپ بازی کردم. خدا را شکر که در این بازی عملکرد خوبی داشتم و خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردم.

یوسف وکیا در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر با جذب بازیکنان جدید می‌تواند از انتهای جدول جدا شود؟»، اظهار داشت:

خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. تمام هدف ما این است که نتایج نیم‌فصل اول را جبران کرده و دل مردم سیرجان و هواداران گل‌گهر را شاد کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا گل‌گهر از این وضعیت بیرون بیاید و در جدول خودش را بالا بکشد.

یوسف وکیا در مورد اینکه کدام تیم را در فصل جاری مدعی اول قهرمانی می‌داند، تصریح کرد:

پیش‌بینی خیلی سخت است، ولی پرسپولیس و سپاهان شانس‌های مسلم قهرمانی هستند. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهر سیرجان سایپا گل گهر سیرجان لیگ برتر یوسف وکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز و فردا در حالی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد که به‌نظر می‌رسد قهرمانی در این مسابقات برای هر سه‌مدعی جدی باقیمانده یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جنبه حیاتی و حیثیتی دارد. پرواضح است که فتح هر جامی، هدف نهایی همه تیم‌های حاضر در آن تورنمنت است و اصلا نیازی نیست توضیح بدهیم چنین موفقیتی تا چه اندازه می‌تواند شیرین باشد اما وضع برای این سه‌تیم تا حدودی فرق دارد.

پرسپولیس: استقلال در لیگ، یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و بدون تعارف با توجه به مسابقات نسبتا آسان‌تر باقیمانده برای آبی‌ها، آنها از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند. پس پرسپولیس باید نگاه جدی‌تری به مسابقات حذفی داشته باشد تا احیانا فصل را بدون جام تمام نکند؛ مخصوصا که گفته می‌شود ازجمله شروط تمدید قرارداد با اوسمار ویرا، کسب حداقل یک قهرمانی است. حالا اگر پرسپولیس در لیگ هم قهرمان شد، لذت بزرگ «دوگانه» را تجربه خواهد کرد که می‌تواند جایگاه افسانه‌ای به سرمربی برزیلی این تیم ببخشد.

سپاهان: گران‌ترین تیم این فصل با فاصله در اصفهان بسته شد و باز هم خبری از قهرمانی در لیگ نبود. مبرهن است که در چنین شرایطی فتح جام‌حذفی می‌تواند این غم بزرگ را کمی تسکین بدهد. اگر ژوزه مورایس موفق به قهرمانی در این مسابقات هم نشود، به‌احتمال بسیار زیاد باید دوران او را در اصفهان پایان‌یافته دانست، حالا هر چقدر هم که غرامت اخراج مربی پرتغالی هنگفت باشد.

تراکتور: شرایط این تیم هم در جام‌حذفی مشابه سپاهان است، تنها با این تفاوت که سرمربی تیم تبریزی جدا شده و کادر جدید با اندیشه‌ها و آرزوهای نو وارد می‌شوند. قهرمانی در جام‌حذفی برای سرمربی جدید تراکتور (احتمالا یحیی گل‌محمدی) می‌تواند یک سرمایه بسیار مهم پیش از آغاز فصل بعد باشد. در این صورت او هم در پنجره تابستانی قادر است مدیران باشگاه را به هزینه کردن ترغیب کند و هم در آغاز فصل جدید از گارانتی بالایی نزد هواداران برخوردار خواهد شد.

کد خبر 847138 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم